recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sharp Aquos 37XD1E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSharp Aquos 37XD1E

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
wc-kenno Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Emne: Sharp Aquos 37XD1E
    Sendt: 18-Januar-2007 kl. 13:19

Hej med jer

Er der nogle af Jer der har set Sharp Aquos 37XD1E i live aktion. Talte med en sælger i telefonen, som jo selvfølgelig talte rosende om det. Mit spørgsmål går på om det vil gå an at se en fodboldkamp på dette tv....de påstår jo at det kan følge med?

Var lige i herning for at se på pana th42pv60eh og var ikke synderlig imponeret må jeg sige....

Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2007
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2007 kl. 13:38

Damn, nu såede du tvivl om min PV60 beslutning

Må hellere se det live inden jeg bestiller

Jeg så Samsungs model "et-eller-andet" 42" plasma i Hifi-klubben og den stod fint - bedre end alle deres LCD'er. Troede bare at Pana ville være endnu bedre.

Det er vist tid til at finde TapeConnection på krak.dk ..........

Til top
wc-kenno Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2006
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2007 kl. 13:42

Til Steen...

Ja, det er ihvertfald en rigtig god ide at se produktet inden du køber det. Jeg havde måske forventet en smule mere af pana. Så ja, jeg blev en smule skuffet, må jeg desværre meddele.

Designet er absolut heller ikke noget at råbe hurra for. Lidt for meget "sølv" for min smag...

Jeg bliver sgu nødt til at se Sharpen live inden jeg bestemmer mig...Nogen der ved om den er i nærheden af Holstebro området???

Til top
Iznogoud Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2007 kl. 15:24

WC-Kenno.  sharpen er ikke engang i Århus området :-/  dog hvis du finder tiden til den skulle den komme i HI-FI klubben (århus) engang i februar månede.  var nemlig selv afsted i dag for at få et bedre "look" på den og danne min engen mening.

hygge  izno

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2007 kl. 16:12
Oprindeligt skrevet af wc-kenno wc-kenno skrev:

Hej med jer

Var lige i herning for at se på pana th42pv60eh og var ikke synderlig
imponeret må jeg sige....

Hej du!

Af ren nysgerrighed, hvad var det du ikke var imponeret over?
Til top
NIKKO Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Oktober-2004
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2007 kl. 23:36
Jeg har set den omtalte Sharp model i Hifi-klubben i Herning. Det var det TV, der viste det bedste billede, af de TV jeg så. Det var godt nok ikke analog signal vi så, men derimod en dvd-film, som 7-8 TV vise alle på en gang. Her syntes jeg Sharp´en skilte sig ud med et virkeligt godt og detaljerigt billede.

Redigeret af NIKKO - 22-Januar-2007 kl. 23:37
Til top
Mulleboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-December-2005
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2007 kl. 00:18

Hej Nikko,

er den i Herning nu ?

vh. Morten

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2007 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af wc-kenno wc-kenno skrev:

Hej med jer

Er der nogle af Jer der har set Sharp Aquos 37XD1E i live aktion. Talte med en sælger i telefonen, som jo selvfølgelig talte rosende om det. Mit spørgsmål går på om det vil gå an at se en fodboldkamp på dette tv....de påstår jo at det kan følge med?

Var lige i herning for at se på pana th42pv60eh og var ikke synderlig imponeret må jeg sige....

Hej!

Den ER imponerende-ved ikke hvad der har været galt med den du så.

Og ja....den er meget bedre end Sharp....til tv og dvd-andet vil jeg ikke udtale mig om,da jeg ikke ved det.Men det er jo en generel force ved plasma vs lcd

Sharp er den bedste lcd jeg har set..sammen med 9831 fra Philips,men medmindre at du ser MEGET andet end bare tv og dvd,så vil en pv 60/600 eller en Pioneer plasma være et meget bedre køb.

Og det var så MIN HELT PERSONLIGE mening.

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
romkuglen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Januar-2007
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2007 kl. 10:43
Nogle nuværende (heldige) ejere af Sharp 37XD1E  (evt. 46XD1E, da det skulle være specs på dette panel) der kunne beskrive eventuelle ulemper ved den.
Kan næsten kun finde rosende ord om Sharp XD1 bortset fra de småting Rasmus Larsen har fundet i sin anmeldelse af 46XD1E på flatpanels.dk

Til top
spooky Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-August-2006
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2007 kl. 20:31

Hej alle.

Hvis man læser AVforums er der over 400 sider om Sharp XD1E. XD1E'er har mange problemer dvs banding og buzzing! AVforums USA har også mange sider med tidsvarende problemer,  XD1E modeller  er "næsten" trukket" tilbage i USA. Hvis man er heldig få man verdens bedste LCD hvis ikke tja så er penge spildt.

ps link til AV forums få du her.http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=381973&n bsp; 

Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Point: 2066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2007 kl. 21:48

Oprindeligt skrevet af spooky spooky skrev:

Hvis man læser AVforums er der over 400 sider om Sharp XD1E. XD1E'er har mange problemer dvs banding og buzzing! AVforums USA har også mange sider med tidsvarende problemer,  XD1E modeller  er "næsten" trukket" tilbage i USA. Hvis man er heldig få man verdens bedste LCD hvis ikke tja så er penge spildt.

Umiddelbart, så læser jeg rapporterne fra bl.a. AVForums som primært at vedrøre 46" og 52", hvor det tyder på, at fejlprocenterne ligger meget højt - visse bud er på noget over 30 pct! Men der er tilsyneladende ikke helt de samme meldinger vedrørende 37", hvor til gengæld Philips 37" modeller (1920 x 1080) også har masser af fejl - og det er netop modeller med Sharp panel......?

miri
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2007 kl. 22:43

Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

hvor til gengæld Philips 37" modeller (1920 x 1080) også har masser af fejl - og det er netop modeller med Sharp panel......?

Det er fordi du konkluderer at eventuelle problemer med TV ligger i panelet. Efter sigende skyldes Philips problemer det backlight de bruger, men sådan et apparat er jo fyldt med elektronik så problemer kan opstå mange steder.

Jeg ved ikke med Sharp, men ofte er det ikke de samme modeller der sælges i USA og Europa. Heller ikke selvom der bruges samme modelnumre. Så jeg ville være varsom med at konkludere noget ud fra debatter i amerikanske forums, med mindre E-modellerne er identiske med US-modellerne.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu