|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
fedthans ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 18-December-2006 kl. 14:13 |
Hej Alle Jeg er meget interesseret i at vide hvordan Idea 500 køre rundt omkring i de små hjem, for nu har de kommet med et nyt som hedder "Idea 510", og så hvidt jeg kan se er det forbedret med et rigtigt Grafikkort (NIVIDIA 7600 256 MB), men jeg kan ikke se om det er den sammme Tuner som sidder i!. Er der andre som kan bidrage med en Klage liste, så er i velkommen til at komme med det, så tager jeg det med i brevet til Acer. mvh
|
|
![]() |
|
jvingaard ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Hej. Jeg har nu haft mit Acer mediacenter i lidt over én måned. Og jeg må sige at jeg havde lidt opstarts problemer, dog ikke mere end man kunne forvente. Jeg syntes at det er en rigtig god løsning Acer har lavet selv om det har nogle små BUG'S. Norton Antivirus Og installerede i stedet for følgende. AVG Antivirus 7.5 Mine problemer med Acer's mediacenter er følgende: 1. Kan ikke starte op, hvis HDMI kablet er monteret. Selv med disse problemer, syntes jeg at det virker godt. Mvh |
|
![]() |
|
tchris ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 247 |
![]() |
Hej ! Er også en forholdsvis lykkelig ejer af et acer Idea 500 mediacenter. Af problemer kan nævnes: 1. Min LCD skærm flimrer ved opstart, forsvinder dog efter kort tid ! 2. Starter af sig selv kl. 7.30 selv om det er slukket. ? Udover ovenstående småting, synes jeg generelt at det kører optimalt ! Redigeret af tchris - 20-December-2006 kl. 08:48 |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
Det med opstart er det ikke fordi at den køre i dvale/standby? dvs ikke slukket? Hvis ja så er det EPG som bliver opdateret. |
|
![]() |
|
tchris ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 247 |
![]() |
Jep, det er problemet, men skidtet slukker ikke igen ?? Er der nogen der har en god ide til hvordan jeg for den sat op til ikke at opdatere epg, så jeg slipper for den trælse opstart ? |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
man kan kun stoppe den med at opdater/starte automatisk ved at slukke den helt. men den burde kunne gå i standby igen (dvale vil min scaleo ikke gå i efter den er opdateret heller) Det med tidspunktet kan man ændre.. jeg kan ikke finde hjemmesiden længere.. så nu ligger det lige her også http://danborg.org/EPG_ChangeDownloadTime.zip |
|
![]() |
|
mainleif ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Man må tage hatten af for hvad der kan accepteres af køberne. Selv kan jeg slet ikke have et apperat der starter hver morgen kl 7.30. Det er totalt langt ude. At man ikke skulle kunne bruge HDMI er også en fallit løsning i mine øjne. Håber mediecentrene bliver bedre med vista. Redigeret af mainleif - 20-December-2006 kl. 20:18 |
|
![]() |
|
jvingaard ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Hov!! Jeg tror vi er komme af sporet mvh |
|
![]() |
|
fedthans ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Hej Alle 1. HDMI flimre stadigvæk hvis du starter centeret op før LCD skærmen, med genstart til flg. ( er der nogle der har samme problem) 2. Hvis du lige slå over på tvet og slå tilbage til centeret, så er der sne, men det skal løses med Ctrl+F1, Ctrl+4 eller Ctrl+F12. 4 . Men der er ingen Vistadriver til centeret... den genkender ellers resten (tror der er 3 fejl i enhedshåndteringen den ikke se hvad den ellers mangler af driver) 7. Kan heller ikke gendanne mit system med Ctrl+F10, efter Vista har været inde.. (nogle som har ider til at få det til at virke igen). men hvis du gå på tunerens hj. side stå der ellers at den er Vista klar!!! Men kom med flere indput, har tænkt at samle op på de fejl som mangler / ikke virker, og sende det til Acer... Fedthans
Redigeret af fedthans - 21-Januar-2007 kl. 11:07 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Var det ikke en ide at flytte Vista snakken til Vista tråden? Problemet med at den p......PC ikke kan slukke efter en EPG opdatering er MEGET velkendt og der findes utalige løsninger men jeg har aldrig fået nogen af dem til at fungere. Når jeg står op ved 8 tiden kører blæserne på fuld skrue efter opdateringen kl. 4:34 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen
Kan ikke få mit center op at køre efter Vista har været inde.. Har ellers en backup dvd, men nu spørg den efter dvd 2! og jeg har køn en dvd hvor det ligger på!! og jeg kan heller ikke bruge alt+F10!! nogle som har en løsning, gerne hurtigt da der kommer 24timer i aften haha og den skal optages... HJÆLPPPPPP |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Det kan jeg da godt hjælpe med: 24 timer i aften er bare en genudsendelse, næstsidste afsnit kommer først i morgen 22.55 Spøg til side Acer er nogle kludremikler der bruger sindsyg måde at præinstallere. De benytter sig af flere partitoner som alle er FAT32. At de er FAT32 er hjernedødt, idet FAT32 ikke kan håndtere videofiler over 2 GB! Skal lige sige at mine erfaringer bygger på Acer Notebooks, ved ikke om det samme gælder stationære. Hvis man fjerner de præinstallerdes partioner (f.eks. ved en Vista installation) kan man, ifølge Acer, ikke benytte de medfølgende medier til reinstallation. Det er nu lykkedes mig at instalere fra dem, men kun manuelt, og ved hjælp af driverne fra Acers hjemmeside Acer har på flere af deres produkter skrevet at de er parate til Vista, men der er INGEN drivere. Glæder mig til at Vista bliver frigivet, så har jeg lige en Notebook der skal returneres! Man kan ikke konvertere fra NTFS til FAT 32 uden at formatere, men man kan godt konvertere fra FAT32 til NTFS |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |