|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Heli 22 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() Sendt: 24-Januar-2007 kl. 18:48 |
Hej Hvordan opgraderer man til Vista Premium eller Ultimate. Er der nogle ulemper?? |
|
Mvh. Jonas
Dell Studio XPS 16 |
|
![]() |
|
Tyros ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Status: Offline Point: 157 |
![]() |
hej heli og andre Har også overvejet at skifte - er der der ikke nogen der nogle erfaringer her |
|
Larsen
PHIlIPS 3731d styrer for vildt PANA 65 recoder |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Fra hvad?
|
|
![]() |
|
lasped ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Enten køber man en opgradering eller også fulgte der en "gratis" med hvis du har købt ny computer inden for 2 -3 mdr. Købte selv en Medion med XP MCE og jeg har lige bestilt Vista Home Premium for 150kr på Medion hjemmeside. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
#lasped Ja du havde MCE2005, for hvis dit styresystem var et XP Home så havde du kun fået en Vista uden MCE, derfor spørger jeg hvad der opgraderes fra. Skæringsdatoen for den "gratis" opdatering er 26 oktober 2006. Alt købt før denne dato kan ikke opdatere "gratis" |
|
![]() |
|
lasped ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
MCenterFreak: Er det ikke også det jeg skriver? Vista Home Premium svare til XP MCE Heli 22. Hvis du køber en opdatering er der ingen ulemper, du skal blot eje en XP retail for at kunne opgrader, en OEM virker ikke.
|
|
![]() |
|
![]() |
#Lasped Ville bare præcisere at man ikke får en Vista med MCE funktionalitet hvis ikke man havde MCE i forvejen |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Der er 3 muligheder:
PC Wordl har lavet en lille video om opgraderingen: Kik her Hvilken version du skal have må du selv beslutte, men du kan se udvalget og cirka prisere her /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
Tyros ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Opgradere fra MCE 2005 PC købt december 2006 så har lige bestilt på hjemmesiden til kr. 150,00 i forsendelse - er der nogen der har dårlig/ gode erfaring opgradering inden jeg går i krig med den.... Har læst her i forum at undertekster stadig ikke fungere øv øv.... |
|
Larsen
PHIlIPS 3731d styrer for vildt PANA 65 recoder |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har besluttet at skrotte Vista. Hvorfor? 1. Ingen undertekster ved DVB-T 2. HD-TV bliver et helvede når MS får deres krav igennem (alle skal udskifte deres PC'er). Desuden betyder det at Grafik og tunerkort sandsynligvis ikke vil fungere under konkurrerende operativsystemer (DRM krav!) 3. Deres krav til binding af operativsystem (i nogle versioner) til bundkort er helt urimelige 4. Efter et par måneders test er jeg kommet frem til at det eneste jeg ikke rigtig ville undvære var deres Aero interface. Men jeg lever fint uden nu 5. priserne er helt i skoven. Det kan da ikke være rigtig at man skal betale hvad der svarer til et 27" fladskærmstv for et operativsystem. Jeg har altid været stor modstander af Linux, men nu er jeg ved at skifte mening! Så nu er jeg sgu ved at blive godt gammeldags sur! |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Jeg har en kammerat som lige har fået sin opgrade til Vista. Gæt hvad der skete da han ville opgradere sin XP MCE til Vista Home Premium? Den fejlede pga. sproget. XP MCE på dansk er jo i realiteten en engelsk XP MCE med en sprogpakke, men det kan Vista opgraderingen ikke se igennem fingrene med. Til gengæld kunne han vælge at lave en reinstallation, så det er måske nok at foretrække? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |