recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bonnier fjernbetjening og Sagem 60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBonnier fjernbetjening og Sagem 60

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 464
Direkte link til dette indlæg Emne: Bonnier fjernbetjening og Sagem 60
    Sendt: 26-Januar-2007 kl. 17:45

I forbindelse med et abb. på Digital Foto, fulgte der en gave med som efter sigende skulle være en universal fjernbetjening.

Jeg havde dog ikke de store forventninger, men den betjener dog fjernsynet ret godt og konen synes at den er smartere end standard modellen.

Modelnavnet er URCT-48B-01 og mit spørgsmål går på om der er nogen der har fået den til at fungere sammen med Sagem 60, da jeg har prøvet et utal af koder samt quick search og auto search, uden det store held.

Med venlig hilsen

Jacob

Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2007 kl. 19:27
Hej Jacob,

Kan man ikke lære fj. betjeningen koderne ved at følge denne procedure:

Oprindeligt skrevet af Manual Manual skrev:

D. Learning Function

1.To use the learning function press the SET button and TV1 button at the same time until the LED is on
2.Enter “000” using the keypad
3.Press and release the key you want to teach eg POWER. The LED will now blink
4.Put the receiving remote (eg from your TV) opposite the Touch-Screen remote and press the function you want to program (e.g. TV on/off button).
5.The LED will stop blinking, then blink once, and then remain on.

Problems
a.If LED blinks three times and then remains on – then the learning function has failed
b.If the LED blinks six times, it means the touch-screen remote has run out of memory. You then need to repeat steps 3 to 5.

Uddraget af manualen er hentet fra Remote Central (jeg vil tro at der i stedet for at trykke 'TV1' i punkt 1, eksempelvis kan trykkes 'AUX').

/Lars
Redaktør, recordere.dk
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Point: 464
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2007 kl. 19:59

Hej Lars & tak for hjælpen, men den har ikke indlæringsfunktion, jeg fandt selv manualen på en Tevion med samme modelnummer med indlæringsfunktion, men det virker ikke, så det var mere et skud i tågen hvis en havde fundet en kode der virker til Sagem 60.

Men jeg forventede nu også at man må ud og investere hvis man vil ha' en der virker ordentligt.

M.v.h.

Jacob

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu