|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
![]() Sendt: 27-Januar-2007 kl. 10:34 |
Hejsa, Hvad med et godt fælleskøb på det kommende nye videokamera fra sony? Det kommer her i 02'07 og er en HD-udgave med optimal kvalitet - se f.eks. denne test: http://www.letsgodigital.org/en/12096/sony_hdrhc5_camcorder/ I tyskland ligger prisniveauet på ca. 7500-8000 kr. - jeg er i hvertfald klar på fælleskøb på denne....jo før jo bedre da min kone snart skal føde og jeg derfor skal have det omkring det tidspunkt Hygge og fortsat god weekend! Redigeret af Jarly - 02-Februar-2007 kl. 11:58 |
|
![]() |
|
Quarker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 220 |
![]() |
Jeg er klar så klar på sådan et fælleskøb. Af de digitalkameraer jeg har kigget på ser pt. ud til jeg skal have sådan et.
Så har vi da 2 til et fælleskøb ![]() Hvis der evt. ikke kan blive noget fælleskøb gennem recordere.dk kan vi to jo bare slå os sammen os se om vi i det mindste kan få et par bånd eller andet med når vi køber vores kamera ![]() |
|
![]() |
|
eksterten1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
det lyder som en rigtig god ide - jeg melder mig under fanerne og vil gerne være med på et fælleskøb af denne model! Venter spændt på at se om det bliver til noget.... venlig hilsen peter |
|
![]() |
|
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
![]() |
Det kan også være HC7 hvis folk hellere vil det?!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ah, der er nok lige at stramme den CES er en messe der afholdes hvert år i Las Vegas i begyndelsen af januar. Messen kårer hvert år nogle produkter de finder mest spændende, blandt dem der er udstillet. Her syntes de HC7 var det mest spændende bud, blandt de camcorders der var fremvist. Det er på ingen måde årets kamera i 2007 eller noget i den dur. Hvordan kan det næste også være det, året er jo lige begyndt og ingen ved hvad tiden bringer PS. Hvis du er interesseret i alle kåringerne, kan de ses her: CES: And the winner is... /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
sorry så var jeg lidt for hurtig i min læsning der - troede det var det samme som når man primo året kåre års bil i det kommende år, f.eks. er året bil 2007 kåret *s*...men pyt sådan går det jo når man er ivrig
![]() Redigeret af Jarly - 03-Februar-2007 kl. 18:04 |
|
![]() |
|
fritten ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Jeg er klar på fælleskøb af sony HC-3 - HC-5 HC-7 Vh K |
|
![]() |
|
skifting ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Jeg er også med på et fælleskøb af Sony HC5 eller 7.
|
|
![]() |
|
larsmarcus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Jeg er også interesseret i et fælleskøb af et af Sony's cams
|
|
![]() |
|
NOVA ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Jeg er også frisk på fælleskøb af HC5 eller evt. HC7. |
|
![]() |
|
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Hej Jeg er med på HC7, til den rigtige pris. Hvis det ikke bliver "meget" billigt er jeg i virkeligheden nok mere til Sony HDR-SR1 Mvh. Soko |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |