recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Webguide4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til Webguide4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
srathje Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Januar-2006
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Webguide4
    Sendt: 25-Januar-2007 kl. 21:39

Hej

Har nu installeret Webguide4 på mit mediacenter og når jeg kalder den fra en anden PC og vil streame en udsendelse får jeg sort skærm, men den ser ud til at afspille et eller andet, for først connecter den og så begynder bjælken at køre derhenad ? Jeg har været inde på deres hjælp, og der skriver de at jeg skal installerer Power DVD, det har jeg nu gjort med det hjælper ikke. Jeg har ligeledes opdateret min Mediaplayer til ver 11. Er det nogen som kører med Webguide4 og kan se TV på en anden computer vil jeg gerne vide hvad i har gjort ?

Til top
khj4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 202
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2007 kl. 00:19

Prøv at tjekke "forbindelseshastighed" under fanebladet "Ydeevne" under "indstillinger" i Windows Media Player på den PC du vil se tv fra. Den må ikke stå på modem (28,8 kbps). Den skal stå så højt så muligt eller på "Find forbindelseshastighed". Det var det der drillede når jeg streamede til min PDA via WIFI, måske det er det samme hos dig.

Til top
srathje Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Januar-2006
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2007 kl. 21:27

Har været inde og der har jeg sat den til medium højt, ja snart alt hvad der kan stilles på  men stadig får jeg sort skærm. Hvad bruger du som decoder ?

Hilsen

Søren

Til top
Sfinksen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Marts-2007
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2008 kl. 11:50
Har lige installeret Webguide4 og det kører uden problemer.

Jeg har sat streamingindstillingerne til det anbefalede som er:

Video Decoder: Cyberlink Video/SP Decoder (PDVD7)
Audio Decoder: AC3Filter

Jeg havde i forvejen PowerDVD 7 og AC3Filter ver. 1.46 installeret.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu