|
Muligheder mht. kabelbakke?? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
khansen
Guld medlem Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
Emne: Muligheder mht. kabelbakke?? Sendt: 26-December-2006 kl. 11:34 |
hejsa, Er der nogle som har nogle kabelbakker de kan anbefale? Jeg har tidligere brugt dem som man kan løbe i hårdt plast fra Bauhaus/silvan - nu vil jeg gerne bruge en anden type som måske ser lidt mere smart ud. Er der nogle som har nogle ting de kan anbefale? har f.eks. hørt at B&O skulle have noget kabelnet som ser ok ud? Tak for jeres tid Fortsat god jul! Redigeret af Jarly - 03-Januar-2007 kl. 21:03 |
|
Quarker
Bruger Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 220 |
Sendt: 26-December-2006 kl. 12:01 |
khansen
Guld medlem Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
Sendt: 27-December-2006 kl. 10:16 |
Tak - jeg syntes bare de virker meget tynde til at have tykke kabler i samt findes der nogle hvor hjørnerne bliver pæne når man skal bøje en bakke f.eks. 90 grader. Nogle som har erfaringer mht. B&O's kabelbakker/pose? |
|
khansen
Sendt: 03-Januar-2007 kl. 21:01 |
Findes der ikke andre alternativer end det fra MP3 GEAR og Avconnection? Syntes ikke de er så optimale og leder også efter en "sokkeløsning" eller anden smart løsning - er ikke så meget til kabelbakken fra bauhaus til 40 kr. (-: Tak for jeres tid! |
|
coolsimonps
Ny bruger Oprettet: 30-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Sendt: 09-Januar-2007 kl. 22:21 |
Jeg har selv lige købt kabelbakke og dvdholder fra Vogels.com
Skulle gerne komme ind af døren imorgen, onsdag. Så skal jeg nok vende tilbage med anmeldelse.. Kabelbakken Holderen til dvdplayer Prisen kan du finde på edbpriser.dk |
|
khansen
Sendt: 09-Januar-2007 kl. 22:32 |
tak for imput.....det ser spændende ud....glæder mig til at høre om dine erfaringer?!
Fortsat god aften |
|
0542
Bruger Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
Sendt: 12-Januar-2007 kl. 12:18 |
Hejsa. Jeg står med akkurat det samme problem: Jeg skal bruge: 110 cm fra tv til fodliste + 130 cm fra fodliste til under udtag + 30 cm op til strøm og kabeludgang (giver det overhovedet mening?). Har fundet de skjulere, jeg skal have på http://www.mm-vision.dk/default.asp?menu=dvd&gruppe=kabe lskjul&action=shop (det er sgu samme pris over alt. MEN: Problemet er jo bare at det kommer til at se dumt ud i de 2 "sving"... WHAT TO DO? Anders |
|
0542
Bruger Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
Sendt: 12-Januar-2007 kl. 12:27 |
PS: Av-connection siger at man bare skal skære dem i vinkel i enderne (som fodlister) - det er da ærgeligt - ville hellere have en lille færdiglavet "bue"...
|
|
khansen
Sendt: 13-Januar-2007 kl. 14:02 |
Hej Anders og 0542, Jeps det er nemlig lige nøjagtig det som også er mit problem....håber der er nogle som har en løsning eller et alternativ? Ser frem til at gøre godt nyt *s* God weekend til jer alle! |
|
Jacob_Aalborg
Junior bruger Oprettet: 30-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Sendt: 13-Januar-2007 kl. 18:20 |
Hej Det kan altså sagtens lade sig gøre at save alubakkerne i smig, så man får en 90 graders vinkel. Se vedhæftede billede mit setup. Mvh. Jacob |
|
khansen
Sendt: 13-Januar-2007 kl. 21:39 |
det ser sku godt ud....er der et trick for at få dem til at se således ud?? Jeg har nemlig prøvet i skæreblok og det hele ....men ak nej det kom aldrig til at se så flot ud )-: Hvor stor en størrelse har du købt din alu.bakke i? og hvor mange kabler har du i den? Tak for din tid og råd.... |
|
Jacob_Aalborg
Junior bruger Oprettet: 30-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Sendt: 14-Januar-2007 kl. 14:10 |
Alubakken er 50mm i bredden, og i den løber: 7 stk. 2.5mm2 højttalerkabler, 1 HDMI kabel, 1 stk. subwoofer liniesignal (mono), 1 stk. liniesignal med TV-out (stereo) og i den ene ende af kabelbakken yderligere 1 stk. 220V forsyning til subwooferen (ikke optimalt, men nødvendigt) Det tog også lidt fiflen at få hjørnet af kabelbakken helt perfekt, men det kan altså lade sig gøre med skærekasse og et par metalfile. Held og lykke med projektet. Mvh. Jacob |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |