|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bitman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Status: Offline Point: 60 |
![]() Sendt: 30-Januar-2007 kl. 00:24 |
Jeg blev træt af at skulle igennem en flash fil for at at se alle HD-DVD trailers fra www.thelookandsoundofperfect.com - så jeg har lavet en lille dump fra flash'ens XML fil som der kan linkes direkte. Hermed: http://www.emperia.dk/hd-dvd.htm Håber det kan bruges!
|
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Jamen det var da en god ide - tak for det :D
|
|
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
|
![]() |
|
dunlop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
Fint - men filerne ligger som wmv, som selvfølgelig kan vises på computeren, men hvordan får du dem op på den store flade på væggen ? MVH dunlop |
|
![]() |
|
bitman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
MediaCenter forbundet via HDMI til den store flade
|
|
![]() |
|
dunlop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
Ja - jeg tænkte det nok, men hvad hvis man ikke har MediaCenter ? Jeg har en bærbar, men desværre kun med VGA. Og jeg gider ikke at slæbe min store skrummelcomputer med DVI ind i stuen Er der ikke andre metoder ? MVH dunlop |
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
VGA ud fra din bærbare til VGA ind på den flade evt?
CLAUS |
|
![]() |
|
![]() |
Jo - men så kører det vel ikke i HD kvalitet ? MVH dunlop |
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
Ved der er et link til et engelsk site med alle de nye HD trailer, men kan ikke finde det igen... help..
|
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
alstrup71 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Prøv at Google "HD-DVD trailers" |
|
32" JVC LT-32R70BU
Philips Blu-ray afspiller Logitech Z-5300 THX 5.1 Surround Xbox 360 Pioneer CLD-S315 Laserdisc |
|
![]() |
|
JacobHL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |