|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() Sendt: 24-Januar-2007 kl. 23:41 |
||
Hvad med at arrangere et fælleskøb af Vista MED MCE Drengene og Pigerne på dette forum er vel nok nogene af de mest meningsdannende inden for MediaCentre og Recordere Så mon ikke der kan opnås en ikke uvæsentlig rabat? |
|||
![]() |
|||
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
||
Rabat!!! Fra MS!!!! Men det ville da være dejligt.... Med venlig hilsen Henrik Badsted PS. Selv om folkene på diverse fora omkring i verden er meningsdannende, så har deres mange protester ikke formået at få MS til at implementere understøttelse for DVB undertekster endnu, så jeg ved ikke hvor meget de rent faktisk lytter til os |
|||
![]() |
|||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
||
Fra mit tidligere job ved jeg at de også er til at forhandle med! Nogen gange kalder de det bare noget andet, f.eks. studielicens, licens til hjemmet etc. Det koster ikke noget at prøve |
|||
![]() |
|||
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
||
Microsoft Windows Vista Home Premium (Dansk) 794.- Microsoft Windows Vista Ultimate (Dansk) 1.349.- Jeg tvivler på at vi kan få det meget billiger.
|
|||
![]() |
|||
Madz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
||
De priser der er på OEM udgaver.
|
|||
![]() |
|||
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
||
Ikke OEM udgaverne koster 3-4 gang mere. Man plejer at få en ny aktivering kode når man ringer ind til M$ Redigeret af Mollerup - 25-Januar-2007 kl. 10:03 |
|||
![]() |
|||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
||
Det er fuldstændig sygt at skulle give omkring 2.300 for en Home Premium. Ikke så mærkeligt at de fleste stadig vælger den ulovlige vej for at få fat i det.
Nu kører jeg selv med det originalt og registreret og alt og jo det er da et lækkert OS, men havde jeg ikke haft mulighed for at få det på lovlig vis havde jeg helt sikkert skaffet det andre steder fra. De store fordele ved at bruge vista skal man stadig kigge langt efter. Det kan ikke meget som XP ikke kan |
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
||
ja - det er normalt ikke noget problem, jeg var nødt til at skifte bundkort i sønnens computer for nogle uger siden, hvorefter xp skulle reaktiveres. Det blev klaret på få minutter ved en opringning til Microsoft mens jeg sad ved computeren.
|
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
|||
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
||
Ja, MS er syge, de går med seler, livrem, og hagesmæk, man skulle tro det var nok med cd-key, samt at pcen bliver checket ved opdatering. Går snart over til Linux. |
|||
![]() |
|||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
||
799 kr i elgiganten og opefter, så er faktisk billiges at købe i en butik..
|
|||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|||
![]() |
|||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||
Jeg har oplevet det stik modsatte. Først snakkede jeg med en svensker (ringede selvfølgelig på det danske support nummer) på en ufattelig dårlig telefonforbindelse. Efter rigtig mange gange "hvad siger du" og "hør lige her" så fik jeg endelig en kode, som selvfølgelig dagen efter ikke virkede. Endnu en opringning endnu en svensker, men denne gang efter knap så mange "hvad siger du" og "hør lige her" lykkedes det endelig at få den kode som 7-9-13 virker endnu. Jeg hader m$ for deres ekstreme udnyttelse af deres monopol (og nej Linux er for 9 ud af 10 ikke et alternativ), at jeg også sagtens kan forstå folk måske finder andre udveje end de lovlige. At få rabat på Vista tror jeg heller ikke er muligt, men det er da værd at undersøge med de Vista priser Redigeret af mufcdk1974 - 29-Januar-2007 kl. 20:46 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja så gik det her over i en fislosofisk MS spank. Alle hader dem, men de fleste vil i seng med dem. Men ingen gider prutte om prisen. Jeg finder en anden løsning |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |