|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() Sendt: 18-Oktober-2006 kl. 09:46 |
Jeg kunne godt tænke mig et fælleskøb på Logitechs nye kommende topmodel tastatur diNovo Edge + et nummertastatur som vist på billedet herunder - eller endnu bedre hvis Logitech laver et nummertastatur der modsvarer diNovo Edge. Jeg har ikke brug for mus - kun tastatur og nummertastatur, så et fælleskøb, hvor man kan vælge mellem:
ville være rigtigt godt. Den nuværende topmodel desktop pakke koster min. 1.700,- inkl. mus (den gode MX700 tror jeg, jeg kan ikke lide de nyere mus). Jeg synes bare det er lidt ærgeligt de ikke har integreret nummertastatur i det nye tastatur - på den anden side set kan det være en fordel med et seperat nummertastatur, som man kan tage med den bærbare. Er der flere end mig, der vil være med og mon det er noget vi kan få op at stå - Lars? Redigeret af Thorvald - 20-Oktober-2006 kl. 11:44 |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Jeg er med på nummer 2
![]() |
|
![]() |
|
LarsKnudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() |
Shit jeg er tændt på det tastatur - har ønsket mig et tastatur med touchpad i evigheder! plz lad det her ske :D
|
|
![]() |
|
afk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
En god pris på en pakkeløsning, så er jeg også med! ..Anders |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Jeg vil også gerne men er mere interesseret i: http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRI D=2158,CONTENTID=10777 Så hvis det kommer på fælleskøb er jeg nok med :) |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Det står til 1272 på midtdata.dk - det andet i omtaler er til 1299.... Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Hold dig fra denne model, der er kæmpe problemer med den læs bl.a her: http://www.edbpriser.dk/Community/forum/Thread.asp?ID=85845 der findes andre forums hvor brugere oplever ligende problemer. |
|
![]() |
|
![]() |
Ok lyder godt nok skidt... synes ikke designet på det sæt vist i det første indlæg, er specielt pæn, så evt. et fælleskøb på deres Logitech® Cordless Desktop® MX™ 5000 Laser
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Casper Andersen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Jeg er klar... evt uden musen. Men lad os se hvad der sker..
|
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Klar på musen alene. Kun interesseret i mus, hvis vi snakker deres nyeste model. |
|
![]() |
|
afk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
Faldt lige over den på shg.dk-siden, hvor den står til 1.299 kr (forventet på lager i dag, men det lader ikke til at være sket endnu): http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=520625 Intro-prisen er som regel den højeste, hvorefter den falder en smule over tid... |
|
![]() |
|
Casper Andersen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Det skulle gerne komme under 1000kr ved et evt fælleskøb en 800-900kr ville være great..
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |