|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Moveteam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Status: Offline Point: 78 |
![]() Sendt: 30-Januar-2007 kl. 18:04 |
Hejsa, Jeg havde faktisk bestilt et Samsung LE-32N73 tv, så kunne den tyske forretning ikke skaffe det, så spurgte jeg om de kunne skaffe M73, det kunne de godt.. i 40"!!! Men til samme pris som 32N73 (1300€) Ingen tvivl om at det er biligt og at det tv mindst koster 700€ mere. Men jeg kommer til at sidde ca. 1,5m. fra tv'et på mit lille værelse, vil det ikke blive lidt for stort? Kan man sælge det? Til f.eks 16-17k i Danmark, måske til nogle herinde. Sig egentlig hvis I er interreseret! Mvh Jakob |
|
![]() |
|
sussie ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Eller bytte det med nogle herinde som har en Philips eller en samsung og et mindre kontantbeløb kunne indgå i handelen.
|
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
16-17K i DK? FYI kan man købe det i DK for: Samsung LE-40M73B
Kr. 16.495,-
|
|
![]() |
|
Moveteam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Status: Offline Point: 78 |
![]() |
#2 Okay det vidste jeg ikke :) Nogle der ville være interreseret i følgende pris: Og er det for stort til et værelse på under 10 m2, og afstand fra tv'et ca. 1,5 m ? Altså er det klart billedet? |
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
I et værelse på 10 m2 og en afstand på 1,5 meter vil jeg ikke vælge 40#. Maks. 32#.
Jeg vil selv have 40# til vores stue på > 30 m2 med en afstand på ca. 3-4 meter. Men du kan jo vælge at købe det i Danmark - over nettet - med 14 dages returret. Så kan du afprøve det i praksis. Er det for "grovkornet" pga du sidder for tæt på, kan du jo bare levere det tilbage igen. |
|
![]() |
|
pillefaxe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2007 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Jeg har lige bestilt et M73 i 32" af samme grund... Stoerrelsen. Til 9.995 kr. tilmed. |
|
Hat af frugt
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvorhenne? I Tyskland, vel?
|
|
![]() |
|
pillefaxe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2007 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Dunno... Men jo, det er importeret, for det er jo ikke udkommet i DK endnu. |
|
Hat af frugt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |