|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() Sendt: 02-Februar-2007 kl. 17:22 |
Ved ikke om det er for meget off-topic? Men til alm. TV brug (DVD, Canal Digital) - hvad mener du har bedste billede? Denne Sharp eller fx. Pana PV60 eller den Medion I også har testet???? |
|
![]() |
|
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Jeg er ikke i tvivl om, at Panasonic'en leverer det bedste analoge billede. Medionen gør det fornuftigt, ligeledes gør Sharp'en uden at nogen af dem er lige så gode som Pana'en (jeg snakker stadig analog gengivelse). Derudover er jeg dog ikke i tvivl om, at Sharp'en er et langt bedre Tv end Medion'en. Det gælder specielt hvis du ser DVD eller digitale signaler fra f.eks. Canal Digital. |
|
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
Tak for svar !! Hvis vi taler Canal Digital signal og TV2 via DVB-T hvordan vil du så vurdere Sharp'en mod Panasonic PX60'eren? (eller blot PV60 hvis vi undlader det med TV2)??? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så er Pana klart bedre. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak. Du har da ellers selv LCD så vidt jeg kan se i din signatur ?
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
LCD.? Nej jeg har stadig CRT, men skulle der lige nu købes nyt, så vil det helt klart være en PV60. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |