recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Techlink dvi-kabel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTechlink dvi-kabel

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Emne: Techlink dvi-kabel
    Sendt: 03-Februar-2007 kl. 18:02

Jeg er på udkig efter et rigtig godt Dvi-kabel, og faldt så over et Dvi-kabel fra Techlink i 5 meter på http://www.av-cables.dk/billedkabler/dvi/tech_link_high_end_ dvid_til_dvid_dual_link_kabel_5_m_413_da.html

Lige nu råder jeg over et Hama Dvi-kabel på 3 meter fra El-Giganten, som jeg egentlig er ganske godt tilfreds med, og derfor ville jeg spørge, om der var nogen som havde erfaring med Techlinks kabler, eller på anden måde har kendskab til netop disse kabler?

Er kvaliteten og forskellen til at føle på, i forhold til de almindelige standard kabler??

På forhånd tak

Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2006
Point: 1168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2007 kl. 18:39
Min erfaring er, at kvaliteten ved DVI-kabler er meget enten-eller, dvs hvis det virker uden synlige problemer nu, så er jeg ikke sikker på, om der er så meget at hente. Men måske lidt.

Jeg bruger et Lindy 5 meter dvi-kabel købt hos www.av-connection.com

Det fungerer glimrende og er ret billigt
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2006
Point: 1168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2007 kl. 18:40
Men i øvrigt: Techlinks kabler er generelt rigtig gode, har fx et glimrende Scart og et optisk lydkabel derfra
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu