|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nichof ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() Sendt: 04-Februar-2007 kl. 15:06 |
Efter netop at have installeret Vista Ultimate på mit mediecenter er jeg ganske tilfreds. Dog "roder" jeg med et par småting som jeg vil høre om nogen af jer har fundet løsning på: Mit mediecenter kører på mit domæne og har derfor tidligere (MCE2005) været sat til auto logon. Denne funktion har jeg ikke kunnet finde i Vistas reg. database, hvilket betyder at jeg skal give et password hvergang jeg logger på/eller går fra S3 state, meget irreterende da man jo så skal ha' fat på keyboardet. Har nogen fundet en løsning? Driveren til min LG touch skærm bliver ikke accepteret af Vista, og jeg har ikke kunnet finde en på nettet, er der nogen af jer der har fundet en? evt. en UPDD (universal pointing device driver) som virker under Vista. Ellers er jeg godt tilfred med Vista, brugerflade i MCE er lækker og systemet virker stabilt. Niels |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
du kan i din strøm/power opsætning vælge at den ikke skal spørge efter password ved wakeup fra standby. Så den selv da jeg roddede med det i sidste uge men kan ikke lige huske hvor det lå.
|
|
![]() |
|
Nichof ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Tak skal du ha' Bygone, der var det sørme - Hvorfor skal tingene være gemt så godt Så mangler jeg blot en driver til min touch skærm, så spiller det! Redigeret af Nichof - 04-Februar-2007 kl. 15:40 |
|
![]() |
|
![]() |
Fandt selv løsningen på autolog i domæne med dette lille kommandolinje program: http://shellrevealed.com/files/folders/code/entry4411.aspx Virker fint, hvis andre skulle have brug for det. |
|
![]() |
|
Moveteam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Kig i indstillinger for pauseskærm tror jeg !
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |