|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
avminarm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2006 Status: Offline Point: 79 |
![]() Sendt: 01-Februar-2007 kl. 22:48 |
Hej jeg har haft en pabasonic lx60 (købt i TC) i et par måneder, men det irriterer mig at når jeg "ser" teksttv svinger lysstyrken i billedet - det kører op og ned Kan det virkelig være rigtigt - skal det det? eller kan man justere det væk? |
|
![]() |
|
avminarm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2006 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
er der virkelig ingen der kender til dette?
|
|
![]() |
|
claus - crtv.dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Det skal stå klart hele tiden - lysstyrken skal ikke svinge!
|
|
Panasonic Center Radio/TV - www.crtv.dk
|
|
![]() |
|
renevk67 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 148 |
![]() |
Det kan vist ikke passe. det står helt klart på mit. Er det Panaens tekstv du bruger eller evt. en digital modtagers teksttv du bruger. Hvis der er Panaens må du henvende dig til tc.
|
|
Renevk67
Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think) |
|
![]() |
|
2jur ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
Har du dit billede sat til auto. eller hvad?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er panaens teksttv jeg bruger 2jur>> hvad mener du med auto - hvis det er autoaspect - så nej - det er død irriterende tak for jeres svar |
|
![]() |
|
van the man ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Status: Offline Point: 309 |
![]() |
jeg tror han mener om du kører med automatisk billedoptimering eller dynamisk kontrast eller hvad det nu hedder. selvom jeg dog vil mene at det ikke burde svinge op og ned alligevel. jeg kører selv med alle de der optimerings ting fra og så "unplugged " som muligt. men prøv dog at ringe til Tc de må vide hvad du skal gøre ved det mvh jens |
|
panasonic TH-42"px80
sagem81 hdbox canaldigital. rotel ra 985 bx. marantz cd 63 ki signature. Sony RDR-HX750B avance dana |
|
![]() |
|
2jur ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
Det kunne være dynamisk kontrast eller en af de andre, nogle af disse indstillinger forandrer kontrasten efter lyset i stuen. Menu-Billede-Billede valg-Biograf. Sorry, havde ikke set det var en lcd skærm du havde, troede det var plasma. Redigeret af 2jur - 05-Februar-2007 kl. 07:03 |
|
![]() |
|
![]() |
2jut>> har det stående på 16:9 altid - så det er ikke det - jeg har denst en mail til TC
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |