recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Space: Above and Beyond.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpace: Above and Beyond.

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Emne: Space: Above and Beyond.
    Sendt: 05-Februar-2007 kl. 08:23
Eller: Space 2063. Er der nogen der ved om denne tv-serie findes tilgængelig på DVD?? Se også Space 2063.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Rolfiboy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Januar-2007
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 08:34
Det gør den, har da haft set den sammen med en af mine venner på DVD, om den kan fås i R2 eller den kun er tilgengælig i R1 ved jeg ikke. Ellers hvis du ikke har tjekket hos axel music, så synes jeg du skulle gøre det, de plejer at have det meste man ikke kan finde andre steder, og hvis ikke de har det kan de med sikkerhed få det hjem. Har da iværtfald fundet mange film og serier der som jeg ikke har kunnet finde andre steder.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12321
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 11:00
Axel

Den findes ikke på R2.
Til top
Soko Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Maj-2006
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 11:20

Hej

Jeg er ikke sikker på, at den er udgivet officielt på DVD. Jeg søgte for ca. 1 år siden, og det var fuldstændigt forgæves.

Til sidst skrev jeg under på en underskriftsindsamling, der ville "presse" filmselskabet til at udgive den på DVD, måske har det hjulpet.

Hvis du finder den, må du meget gerne sige til....

Mvh. Soko

Til top
Soko Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 11:25

Hej igen

Der var jeg lige en postgang for hurtig, den er åbenbart endelig udgivet!!!!!!!!

www.laserdisken.dk bestilles via movie world.

Soko

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 11:33
Altså, Soko, det ville hjælpe hvis du tjekkede de indlæg der allerede er lavet i tråden. Jeg linkede til serien hos Axel Music, og jeg kan i øvrigt slet ikke finde omtalte serie hos Læserdisken.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 12:05

Den er udgivet. Jeg har fundet denne hjemmeside som måske en af de bedste vedr. denne tv-serie: http://web-worthy.com/saab/

Men jeg håber stadig på en eller anden måde at få den med danske undertekster...

Thorvald.
Til top
Soko Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 12:21

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Altså, Soko, det ville hjælpe hvis du tjekkede de indlæg der allerede er lavet i tråden. Jeg linkede til serien hos Axel Music, og jeg kan i øvrigt slet ikke finde omtalte serie hos Læserdisken.

Sorry!

Den ligger i øvrigt hos laserdisken/Movie World

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=807954575206 034

Mvh. Soko

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 12:33
Det er godt nok en elendig søgefunktion. 'above and beyond' finder kun en eller anden WWII mini-serie med Jason Priestly

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Men jeg håber stadig på en eller anden måde at få den med danske undertekster...

Det tror jeg, desværre, godt du kan glemme. Det er hundrede år siden den var på TV, så at en eller anden dansk/nordisk udgiver lige pludselig skulle få den idé at smide den ud på DVD, finder jeg yderst usandsynligt.

Redigeret af Naiera - 05-Februar-2007 kl. 12:37
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 12:49

Det burde da ellers ikke være så vanskeligt - den har jo været vist i dansk tv med danske undertekster og det kan højst være omkring 10 år siden. Altså findes underteksterne et eller andet sted og så er det et spørgsmål om at overtale dem der producerer de DVD'er der kan fås, til at lægge de danske tekster på. Det kan vel ikke være særligt vanskeligt / dyrt. Om det så er region 1 eller 2 betyder formentligt ikke så meget.

Desuden faldt jeg under min søgen over en hjemmeside, hvor man kunne downloade den, vistnok i Xvid - men det så dog ikke ud til at der kunne fås danske undertekster til den - men det kunne man så evt. ønske.

<link fjernet af hummelmose>

Redigeret af hummelmose - 05-Februar-2007 kl. 16:38

Thorvald.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Det kan vel ikke være særligt vanskeligt / dyrt. Om det så er region 1 eller 2 betyder formentligt ikke så meget.

Jo, det er helt sikkert mere vanskeligt/dyrt end du her får det til at lyde.

Jeg kan slet ikke forestille mig, at der er nogen økonomisk gevinst ved at lave en R2-udgivelse og distribuere den på det danske marked. Publikummet til en ti år gammel sci-fi serie der kun fik én sæson, er nok temmelig begrænset her i landet.

Jeg så den på TV og synes det er ærgerligt at den aldrig blev længere, men jeg tror ikke en meter på, at der er penge i at lave en udgave med danske undertekster. I øvrigt ville jeg aldrig selv købe den; jeg skulle selvfølgelig have den amerikanske udgivelse.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 13:10
Du har nok ret - men jeg vil ikke give op endnu. Jeg vil aller helst have den med danske undertekster, ellers vil jeg måske slet ikke have den (og dog, hvis det er helt umuligt?). Hvorfor ville du ikke købe den andet end den amerikanske udgave?

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu