Hej alle.
Jeg har lige brugt de sidste 2-3 måneder, på at finde præcis den fladskærm som passer bedst til mine kriterier..
Det har været en rimelig svær opgave, hvor jeg har haft kigget på stort set alle de nye/nyere fladskærme, plasma som lcd..
Men takket være alle jer herinde, har jeg kunnet læse mig frem til hvad man skal kigge efter, og så derfra tage ud i butikkerne og se dem live, den vej kunne jeg så begynde at "sortere" lidt i masserne..
Endelig var valget nede på 2 stk, nemlig Sharp XD1E og Toshiba WLT68, så herfra var det jo bare at beslutte sig i en ruf, men det var lettere sagt end gjort, kunne desværre ikke finde en biks hvor de havde dem begge stående så man kunne sammenligne dem side om side..
Sharp´en kiggede jeg på i HFK på åboulevarden og i GECO´s showroom i Allerød.. Toshiba´en i TC hvor jeg kunne se den ved siden af Pio og Pana plasma, som jo er noget af det bedste på markedet lige pt. til menneskepenge..
Men endelig faldt mit valg på Toshiba´en, prismæssigt ligger de ca på det samme, men mine øjne og kriterier sagde Tosh..
Så jeg har været den lykkelige ejer af et Toshiba 42 WLT68 i en lille uges tid nu, og det har jeg ikke fortrudt i et sekund, bliver bare mere og mere glad for det..
Det er muligt, der er mange af jer der er af en anden mening, men hvad der er det bedste tv, er og vil altid blive meget individuelt..
Tak for hjælpen, og et rigtig godt forum..
Mvh Klaus.