|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anders_itu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2007 Status: Offline Point: 54 |
![]() Sendt: 06-Februar-2007 kl. 12:05 |
Jeg er i gang med afsluttende speciale omhandlende udbredelsen af mediecentret. For at kunne definere denne har jeg behov for input fra eksisterende brugere af mediecentre. Ved at i svarer på en række spørgsmål får jeg indblik i hvorfor det ikke er mere udbredt og hvad der kan gøres for at sikre hurtigere udbredelse. Som tak deltager du i konkurrencen om en 1 GB memorypen. Jeg regner med at få ca. 25 besvarelser, så der skulle være en rimelig sandsynlighed for at vinde Spørgeskemaet består af ca. 30 spørgsmål, med ”kryds af” mulighed på de fleste – så det burde tage ca. 10 minutter at udfylde. Nogle få spørgsmål relaterer sig til livsstilssegmentering hvorfor de for jer måske virker knap så relevante i relation til udbredelsen af mediecentre. Det er vigtigt at du i forvejen har et mediecenter, før du besvarer spørgsmålene. Vinderen bliver kontaktet d.19. februar.
Link. http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid=xer6lqu070 38qxy263328
På forhånd mange tak
/Anders |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Anders - ideen er god, men du skal gøre mere ud af at forklare, at man skal indtaste personlige data til sidst. Det havde jeg f.eks ikke forventet, og finder det rimelig irelevant.
|
|
![]() |
|
Anders_itu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2007 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Hej Kim, Du har ret i jeg ikke gør nok ud af at forklare at man kan være anonym. Til fremtidige kan jeg sige at det ikke er nødvendigt at udfylde navn, tlf. nr. og adresse, hvis bare du giver en e-mail adresse jeg kan få fat i dig på - så vil du stadig være med i konkurrencen. Du kan også undlade helt at udfylde felterne, og dermed deltage anonymt. Jeg vil stadig være glad for din besvarelse. Med venlig hilsen Anders |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
Håber du kan bruge svarene til noget :) mvh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |