|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Landberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() Sendt: 09-Februar-2007 kl. 12:00 |
Jeg overvejer at købe en Samsung DCB-H360R hos Stofa for at få digitalt tv i stedet for det grynede tv jeg får via mit mediacenter med Hauppauge 1300-kort. Samsung-boksen har åbenbart scart, component og HDMi-udgang, men hvordan kobler jeg den sammen med mit mediacenter så jeg kan se digitalt tv via mediacenteret og optage i ren digital kvalitet?
|
|
MVH
Thomas Landberg |
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Det tror jeg ikke kan lade sig gøre, hvis du vil have digital tv, skal bu have en dvb-c tuner i dit mediacenter.
|
|
![]() |
|
Landberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Skal jeg så stadig bruge boksen fra Stofa? Altså hvis jeg køber et tv-kort med DVB-C tuner?
|
|
MVH
Thomas Landberg |
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Super svar. Så jeg skal bare købe de to ting og tegne noget abonnement hos Stofa, så er jeg kørende? Er det et problem at jeg kører Mediaportal i stedet for MCE? Der står den er uden fjernbetjening, men kan man ikke bare skifte kanal i Mediaportal med den dertilhørende fjernbetjening? |
|
MVH
Thomas Landberg |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis du har mulighed for tilslutning af externt videoudstyr, via en Composite eller S-Video indgang på dit TV kort, den mulighed er på mange kort, så kan du bruge samsung boxen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er sandt men så er iden med digital overførsel væk og man er næsten sikker på at få dårliger billed. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg må erkende jeg er helt blank i mediapotal, jeg har ingen ide Edit Det ser ud til at det kan køre med mediaportal se deres forum. EDIT Jeg har sat det på en af mine venners Medion Mediacenter, godt nok på TDC's net( dvs. de bliver brugt en anden CAM, men ellers det samme, super billed. Du skal være opmærksom på at det er lidt svært at sætte op, du skal kende noget til PC for at få det til at køre og hvis du vil optage skal du bruge 3 kort.
Redigeret af Mollerup - 10-Februar-2007 kl. 17:14 |
|
![]() |
|
![]() |
Kejsernedern...
Var lige i Stofa og se den fantastiske forskel på analogt og digitalt og bestiller et kort, så jeg i løbet af tirsdagen kan se digitalt tv. Stofa-gutten er væk i 5 minutter og kommer tilbage og fortæller, at kortene først kommer sammen med Samsung-kasserne i slutningen af februar. Super nedtur ![]() |
|
MVH
Thomas Landberg |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Ja, du kan godt bruge den fjernbetjening du har. Den virker fuldstændig som et hvert andet tv-kort
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |