|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andkjaer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 13-Februar-2007 kl. 09:22 |
Hejsa, Søger en ovenstående. Er klar over at Polk Audio laver en sådan en, men jeg har brug for en der er aktiv (indbygget forstærker) eller noget lignende 2.1 stereo. Er ikke interesseret i en masse der står og fylder. Det eneste det går ud på er, at eliminere den ufattelige dårlige lyd i et Samsung LE32N71B (tidligere havde jeg et B&O tv). Er åben for alle forslag til et setup. Nogen der kan hjælpe? Redigeret af andkjaer - 13-Februar-2007 kl. 13:19 |
|
/Lasse
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Jeg forstår ikke hvad du søger efter - hvad er en surround sound bar?? Er det øl i surround??
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Kender du Yamaha ysp800/1000-er det ikke det du søger? Der er vist iøvrigt en til salg herinde
lrev Redigeret af lrev på jobbet - 13-Februar-2007 kl. 13:36 |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9430 |
![]() |
Tror ikke helt vi forstår dit spørgsmål. Du vil have surround med 2 højttalere. Eller disse hvis du ikke er for skræmt over producenten. |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Det er en bar hvor man bliver rundtosset. De kommer i mange kvaliteter. Mvh. |
|
![]() |
|
andkjaer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Ja mit spørgsmål kan godt virke lidt forvirrende... Men det jeg mener er, at det nødvendigvis ikke behøver at være virtual surround, og faktisk helst noget 2.1 stereo. Surroundbar eller Soundbar er bare et koncept der virker tiltalende. Lidt ligesom højttaleren under en Beovision 7.... Det er også et must at de er aktive da jeg ikke ønsker at have en reciever el.lign. stående. Multimedia højtt. har jeg også undersøgt. Der har bla. Bose en fed løsning (dog ikke en bar) Companion 3 series II... Hvad kan sådan en YSP-1000 koste, og er den pengene værd....? Jeg har ikke lige plads til det helt vilde... Redigeret af andkjaer - 13-Februar-2007 kl. 14:37 |
|
/Lasse
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Den koster vist 6-7k-men der findes også en lillebror(ysp800)-ved ikke hvad den koster. Prøv at GOOGLE på dem-ved der ligger test af dem derude. lrev
|
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9430 |
![]() |
Prøv at checke denne HTS8100 med indbygget forstærker og DVD. Jeg ved dog ikke hvordan lyden er, men sikkert ok til prisen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |