|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
![]() Sendt: 13-Februar-2007 kl. 10:18 |
Har i dag fået besked fra CD, at de bytter min gamle MPEG 2 boks til den nye MPEG 4 boks i næste ugeDer følger HDMI kabel med. |
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Altså grund boxen CDC-7000 ?
![]() Redigeret af nextgeneration - 13-Februar-2007 kl. 11:30 |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
|
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
![]() |
Der står ikke hvad den hedder, men fra 1.marts sender CD HD i MPEG 4, så derfor den nye boks, den kan også modtage MPEG 2. Med min nuværende kan jeg ikke modtage HD fra 1.marts |
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
Nordic2007 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
![]() |
mpeg2 bokse ombyttes til mpeg4 bokse. cdc7000 er ikke en hd-ready boks. |
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Det vil sige det er tid til at tegne HD abonnement
![]() Hvis man bestiller HD pakken, får man så den nye box NU ? |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Har ringet til CD. De siger at den nye HD-BOX først vil være tilgængelig om ca. 2 måneder. Hvor har du hørt at du får skiftet din nuværende box ? |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Har fået brev idag,underskrevet Direktør for kunderelationer Henrik Ravn. Jeg kunne tænke mig at os der har købt HD.abo. tidligere, med den gamle boks, er de første der få den nye, det kunne da også bare mangle. |
|
Med venlig hilsen
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Det passer meget godt med det jeg fik af vide i sidste uge, da jeg snakkede med Canal Digital kundeservice. Har selv Canal+ HD abonnement og en Force 505HD, så der ligger nok også et brev til mig, når jeg kommer hjem... Bliver fedt med flere HD kanaler |
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() |
Det lader til at være en Sagem.... Se: http://www.digitalt.tv/nyhed.aspx?ArticleID=1665
|
|
miri
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |