|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Hede ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() Sendt: 12-Februar-2007 kl. 10:42 |
Hejsa Jeg er på jagt efter et 26" til mit soveværelse. Har kigget på LG 26LC2R og på Philips 26PF7521 som kan købes billigt hos getmore. Er i der købte et LG på fælleskøb tilfredse med det? Andre forslag er velkommende i prislejet til 5-5,5kg. Mvh |
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
Købte et prosonic med indbygget DVD til 5000.. HOLD dig fra dette... (Er heldigvis leveret tilbage:-) + hæfter mig lige på tåden da jeg også er ude efter et 26" til sovestuen...
|
|
![]() |
|
Hede ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
Er du godt tilfreds med getmore? Jeg har læst at deres service er dårlig og er der for lidt tilbage holden. |
|
![]() |
|
![]() |
Det lyder da ikke så galt... Og det er da en god sum penge man sparer
|
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
hvad var der galt med det ? |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Det kan godt være at i allerede er bekendt hermed, men bare for en sikkerheds skyld, vil jeg oplyse jer, at flere undersøgelser (vidst nok flest amerikanske), har fundet ud af, at tv i soveværelsen nedsætter mængden af sex betydeligt. Så derfor har jeg ikke tv i soveværelset |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
Dårligt billede + DVD afspiller frøs.. Testede i ca 15 min og i den tid måtte jeg genstarte TV 5 gange da det døde helt... Havde også problem med at tv'et frøs når man kørte DVD ind via HDMI pporten. (extern DVD afspiller) Men super service fra føtex.. |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad med Samsung? Nogen der har nogle erfaringer? |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
Yep...er yderst tilfreds med pris/kvalitet/design parametre i dette produkt: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=230570 Prisen passer vist også meget godt..
|
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Det er da vist kun, hvis man bor sammen med en... Mvh. |
|
![]() |
|
Prepsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
- kommer vel også lidt an på, hvad man ser på sit tv.. |
|
![]() |
|
Larsan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Købte også et Phillips 26PF7521D til 5700 i Multimedia World (afhentet) Var først efter et Sharp hos Geco, men de er ikke på lager og så er der vist nok noget med at underteksterne skal slås til hver gang når man bruger digital tuner. Trods min mistro til Phillips efter alt skriveriet så følte jeg at denne model var den med meste pris/ydelse forhold. Digital tuner, godt billede (indtil videre) logisk menu og god logisk betjening samt fornuftige tilslutningsmuligheder. Synes også det er ok pænt og konen har ikke forlangt en ombytning pga udsendet! |
|
Med venlig hilsen
Larsan Pana PX70, Phillips 26PF7521D, Sony HDD HX720 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |