recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vista driver til Audiotrak7.1LT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVista driver til Audiotrak7.1LT

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Miagi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: Vista driver til Audiotrak7.1LT
    Sendt: 14-Februar-2007 kl. 16:49

Tænkte, at der måske var nogen af jer der mangler dem :) - Fandt dem på Audiotrak´s Koreanske hjemmeside:

Original Koreansk:

http://www.audiotrak.co.kr/zeroboard/zboard.php?id=prodigy71 lt&page=1&sn1=&divpage=1&sn=off&ss=on&am p;am p;sc=on&select_arrange=headnum&desc=asc&no=8

Delvis oversat til Engelsk vha Google translator:

http://www.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.audiotrak .co.kr%2Fzeroboard%2Fzboard.php%3Fid%3Dprodigy71lt%26page%3D 1%26sn1%3D%26divpage%3D1%26sn%3Doff%26ss%3Don%26sc%3Don%26se lect_arrange%3Dheadnum%26desc%3Dasc%26no%3D8&langpair=ko %7Cen&hl=en&ie=UTF8

Har ikke selv haft mulighed for at prøve dem endnu, men nu er jeg da klar på at prøve Vista MCE ;)

Hvis nogen har mod på at teste dem, så post endelig en "how to", hvis det viser sig vanskelig....ser ud til, at det måske er en smule omstændig at installere, og "popup" forklaringen på siden er jo stadig på Koreansk.

/Miagi

Til top
Miagi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2007 kl. 09:29
Har nu testet dem, og de virker...herligt..kører nu Vista MCE! Venter nu kun på MyMovies2.3, så er jeg lykkelig igen :O)
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Point: 973
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2007 kl. 11:13

Lyder spændende...vil da overveje og putte mit audiotrak tilbage i min stuepc...men venter lige indtil jeg får mine nye speakers da der ellers ikke er nogen grund til det hehe.

Bare utroligt at et firma som audiotrak der sælger til hele verden kun har 1 fungerende homepage nemlig den koreanske som opdateres. Det er fuldstændig volapyk.

Til top
Miagi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2007 kl. 12:14

Enig....har også længe været frustreret over deres driversupport.

Men lydkortet er "desværre" tæske godt, så jeg holder ved det.... og med de ny VIsta drivere, er der tilsyneladende ingen problemer.

Til top
Miagi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2007 kl. 15:54

Suk...desværre får man codec/jitterfejl efter knap 30min afspilning (det være sig både film/musik)...har installeret den nye (jo den er god nok...2 drivere fra audiotrak på relativ kort tid) driver kaldet 2.0.977, men den har samme fejl...

Jeg kører nu igen emd de famøse "Simon´s hacked driver" for 7.1LT & de fungerer upåklageligt! - Der er dog udelukkende tale om en driver...ingen fancy gui eller avancerede indstillinger.

Begynder at miste troen på Audiotrak´s software formåen, selvom det ellers er/var noget de slog sig stort an på. 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu