hej derude
er helt ny herinde men det ser ud som om det er et godt forum og håber jeg kan få noget hjælp til mine spørgsmål, som i sikkert vil synes er dumme og mange hehe, men vi kan ikke allesammen være kloge på hifi:P
jeg får snart hele loftet herhjemme hos de gamle på små 35 m2, den består at et stort rum og et lidt mindre rum som connectes af en kort gang, i det lille rum skal min pc stå og i det store skal jeg ha bar og seng og tv, jeg har set på de såkaldte mediacentre som jeg havde tænkt jeg skulle indvistere i istedet for anlæg, pc og dvd.
"i have a dream" som luther sagde, om at jeg har en fladskærm i det lille pc rum som er connectet med mit mediacenter i "stuen" og fungere som min pc, kan det lade sig gøre og hvordan? altså kan mediacenteret sende til 2 skærme på en gang?
jeg har hørt noget om at en xbox 360 kan fungere som en extender, og da jeg allerede har sån en kunne nogen måske fortælle om jeg kan bruge det til noget?
en mm-vision mc500 skulle vidst opfylde mine krav men kan den fungere sammen med det kommende panasonic px70 42 tommer tv som jeg har tænkt at købe?
jeg vil gerne kunne side i "stuen" og tjekke mails og surfe på nettet, men vis jeg skal spille pc vil jeg gerne sidde ved min computerskærm i det andet rum fordi jeg har læst at grafikken er langt dårligere på et fladsskærmstv.
på forhånd tak, og råd om køb af et andet mediacenter end mc500 er velkommen.