|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marott ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 08-Februar-2007 kl. 19:05 |
Hej Nogen der har erfaring med LG 42PM1MA ?? Specs ser ikke alt for imponerende ud, menderfor kan billedet jo godt være ok. Er det ok at se bold på? Jeg skal mest bruge det til at se tv via kabel, og lidt WII spil af-og-til. Mvh. Martin |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Det er modellen UDEN TUNER i -ikk`? lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
rasmusklump ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2005 Sted: Odense Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Hej . Vi har 42 pm1ma herhjemme og det er et godt tv, synes vi. Vi har kun alm. analog via antenneforening og alligevel har vi et godt billede uden støj. Der er en del muligheder for at justere til din preference, rent billedmæssigt - med hensyn til støjreduktion, XD- kredsløb, kontrast mv. Til en pris på under 9000,- er det rigtig fint |
|
![]() |
|
marott ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Nix, den har (analog) tuner, men ingen højtalere: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=179248 'M' |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Okay-det må så være en anden jeg tænker på. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svar, hvilke højtalere bruger i? mvh. Martin |
|
![]() |
|
rasmusklump ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2005 Sted: Odense Status: Offline Point: 67 |
![]() |
har ikke sluttet separate højtalere til tv'ets højtalerudgange, men kører med surround system. Dvs. phono ud til anlæg.
|
|
![]() |
|
GSKAiro ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Er der slet ikke andre herinde der har erfaring med dette tv?
|
|
![]() |
|
Matzon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
![]() |
jeg regner med at mit 50" PM1MA ankommer i morgen - så kan jeg sige lidt mere :)
det er dog et 1366x768 panel, hvor 42" er 1024x768. |
|
![]() |
|
Matzon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
![]() |
mini review her:
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20935 Redigeret af Lars - 21-Februar-2007 kl. 11:40 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |