|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jumper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Status: Offline Point: 31 |
![]() Sendt: 19-Februar-2007 kl. 15:37 |
Hej, Jeg er supertilfreds med mit Philips 37PF9731D. Men jeg bliver sgu noget nervøs nu over at læse om alle de der har haft problemer med det. Jeg så en dag de her skygger på mit tv på blå skærm. Det er nogle uger siden, men jeg har ikke set dem siden, og jeg reagerer kun fordi jeg pludselig hører det skulle betyde der er en fejl. Mit tv er købt her i januar hos Tape Connection. Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Der er ingen der ved noget konkret om det er alle skærme eller hvilke det er galt med. Philips siger selv det kun er fra en enkelt lille produktion. Hvis du kan se skyggerne, så er det ret enkelt, så har du en defekt skærm og skal få den lavet inden du begynder at iriterre dig for meget over det. Reperationen går hurtigt ved den her fejl. Skyggerne forsvinder i starten hurtigt efter du tænder tv'et men bliver værre og værre med tiden, så du skal under alle omstændigheder holde øje med det. Du kan evt. prøve at ringe til Philips kundeservice og give dem serienummeret på skærmen og så KAN de sige dig om din skærm er en af dem der er defekte eller ej, men problemet er nærmere om de vil. Du skal i hvert fald holde øje med om det kommer igen og hvis det gør, så fejlmeld det straks så du kan få det lavet. |
|
![]() |
|
AllanHvass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
Jumper - skriv lige i tråden igen, hvis du ser problemet igen. Philips påstår at det er maks. 2,5% af alle i denne model, jeg påstår at det er 100% af dem som er leveret hidtil - de fleste alm. brugere ved bare ikke hvad de skal kigge efter.
|
|
Med venlig hilsen
Allan Hvass |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Hvis du har et kamera kan du evt tage et billede af den blå skærm engang skærmen stadig er kold. Måske kan vi se mere herinde når vi har levet med det
![]() |
|
![]() |
|
Jumper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Status: Offline Point: 31 |
![]() |
OMG! Det sker bare ikke det her, Lars Krimi! Men som, jeg læser herinde, så er det ret tydeligt lige når skærmen tændes. Nu har jeg brugt tv'et i nogle timer. Med blå skærm er det svagt mørkere område på midten af skærmen helt væk, men jeg kan se vertikale skygger i begge sider af skærmen.
|
|
![]() |
|
AllanHvass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
Så er det til rep med den. Det gode er, at der nu er en klar måde at reparere dem på og det går rimeligt hurtigt og de henter og bringer din skærm - et nyt panel skal i. (Min tese om dette gælder 100% af alle skærmene er endnu en gang blevet underbygget). |
|
Med venlig hilsen
Allan Hvass |
|
![]() |
|
allan_sim ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-August-2005 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Og jeg skal da gerne bestyrke din hypotese. Jeg købte på Fælleskøb i august og har samme problem. Det mørke felt i midten af skærmen tiltager i styrke med tid og er længere tid om at nedtones. Jeg afventer i øjeblikket reaktion fra TC.
|
|
Philips 37PF9731D * Oppo DV971H * Panasonic DMR-EH50 * Denon AVR-1906 * Pure DRX-702 * Cambridge Azur 340C * Dali Concept6+AW10
|
|
![]() |
|
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() |
Husk at fortælle om jeres fejl og fejlmeldinger i tråden Overblik over status på 37PF9731D-fejlen Tak ...Ole |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |