recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Remote Setup på Sony reciever STR-DG700
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRemote Setup på Sony reciever STR-DG700

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
K. Jensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Remote Setup på Sony reciever STR-DG700
    Sendt: 20-Februar-2007 kl. 23:10

Hej igen

Jeg er i forbindelse med mit ny-indkøb stødt på et problem i forsøget på at programmere fjernbetjeningen til recieveren, således recorderen, en Sony RDR-HX720'er, ligeledes kan betjenes af denne.

I manualen står følgende:

'Tryk på RM SETUP. RM SETUP blinker langsomt'

Og allerede her går det galt. RM SETUP knappen på betjeningen blinker/reagerer ikke. Dvs. - jeg kommer ikke rigtig videre med indkodning af Sony koden for recorderen (som iøvrigt er den eneste i kode-tabellen under recordere).

Er der nogen som kender til et lignende problem - evt. med en anden Sony revoever? Evt. hvad løsningen kunne være?

Eller er det mig som er fuldstændig sat af.

Jeg håber nogen kan komme med et godt input/forslag.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh, K. Jensen

Til top
K. Jensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2007 kl. 23:17

Hej med jer

Jeg har siden jeg postede dette indlæg undret mig over "defekten" ved fjernbetjeningen for denne reciever. Forleden besluttede jeg mig for at det ikke kunne være rigtigt, og at der måtte være en løsning.

Og denne ligger faktisk lige for. RM knappen er sænket i forhold til de øvrige, og derfor kræves der et ekstra stort tryk - i mit tilfælde ved hjælåp af spidsen på en kuglepen.

Vupti - nu kører det, og jeg kan pludselig både styre reciever, recorder samt tv fra én og samme remote. Dejligt

Håber nogle kan bruge svaret i en lignende situation.

Mvh

K. Jensen

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu