|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 22-Februar-2007 kl. 14:21 |
Jeg har søgt og søgt så jeg er helt blå i hovedet efter et virusprogram det kan køre i mit Windows vista 64 bit. Ultimate Org. Og det er ikke lykkes for mig i nu
![]() |
|
Med venlig hilsen
Per Hansen AaB Ishockey Panasonic PZ800 50 tommer |
|
![]() |
|
Skovtrold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Hej Du kan bruge Avast. De har en gratis privat-bruger version. jeg bruger den selv på 32-bit, og det kører fint. |
|
JVC DR-MH300 JVC RX-D701 B&W MT20 JVC LT-32X70
|
|
![]() |
|
perhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Tak for det - det ser ud til det virker......
![]() |
|
Med venlig hilsen
|
![]() |
|
Skovtrold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Det lyder godt. Det er muligt at rigtige mænd ikke bruger anti-virusprogrammer, men jeg vil nødigt have min PC på nettet uden det samt firewall og anti-spyware.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad bruger du af anti-spyware jeg havde før i xp Ad-Aware men det ser desværre ikke ud til det kære i vista i nu....
![]() |
|
Med venlig hilsen
|
![]() |
|
![]() |
Jeg bruger Spybot http://www.safer-networking.org/dk/index.html og Spywareblaster http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html Begge i gratis versioner, som kræver manuel opdatering af programmerne. Bare kald mig paranoid... |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hehe - det kan være jeg skal prøve dem også TAK.....
![]() |
|
Med venlig hilsen
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har i hvertfald aldrig haft virus eller andet stads, efter at jeg er begyndt at kører hele møllen af paranoia-programmer. Og da jeg har set flere eksempler på ikke-beskyttede PC'ere |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |