recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lokal reparation af Sharp?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLokal reparation af Sharp?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6410
Direkte link til dette indlæg Emne: Lokal reparation af Sharp?
    Sendt: 25-Februar-2007 kl. 08:19

Hej

Hvis jeg køber en Sharp-fladskærm via internettet (i DK) og den skal på værksted, kan den så repareres lokalt (Randers)?

Så jeg slipper for besværet med fragtmand

Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Bambus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 08:38

Det tror jeg ikke, at du skal regne med. Dette afhænger af, hvem Sharp har valgt til at servicere apparaterne ved. Kontakt evt. Sharp og hør, hvem de anvender her i Danmark.

I øvrigt tror jeg ikke, at du i garantiperioden, skal bekymre dig om, hvor apparatet evt. skal repareres. I garantiperioden foreskriver købeloven, at forhandleren skal foranledige, at apparatet bliver afhentet og senere tilbageleveret på en forsvarlig måde. Forhandleren er så at sige forpligtet til at afhente apparatet, når vi snakker om elektronik i TV størrelse.

Til top
Baron von Wulff Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 96
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af Bambus Bambus skrev:

I øvrigt tror jeg ikke, at du i garantiperioden, skal bekymre dig om, hvor apparatet evt. skal repareres. I garantiperioden foreskriver købeloven, at forhandleren skal foranledige, at apparatet bliver afhentet og senere tilbageleveret på en forsvarlig måde. Forhandleren er så at sige forpligtet til at afhente apparatet, når vi snakker om elektronik i TV størrelse.

Åhh ja - det er korrekt! MEN - man skal jo være hjemme, når det afhentes og afleveres, hvilket kan betyde, at man skal tage 2 fridage (med det løntab, det kan medføre) hvis ikke man har en der kan være hjemme når de kommer. Ofte får man at vide at de ikke kan sige mere end, at de komme på en given formiddag eller eftermiddag.

Så det kunne være rart hvis man kunne bruge et lokalt værksted. Men du har helt ret det kan man for dt meste ikke.

Mvh.
Wulff
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu