|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() Sendt: 26-Februar-2007 kl. 21:30 |
Jeg har lige købt en Mitsubishi HC 5000 som er en 1080p projektor, som er tilsluttet via min HTPC. Som kører med Medieportal. jeg har en AMD 3700 processor, GF 6600 med 256Mb ram, og kører via DVD til HDMI til PJ. Nu kommer spørgsmålet efter rigtig mange timers læsning af div. forumer hvilken medieafspiller til bluray/HDDVD og alle andre film formater giver det aller flotteste og mest detalieret billede. Og hvad skal der til af ekstra codec mm. Jeg har lige købt Nvidia Pure Video, jeg har prøvet Theatertek,Zoomplayer pro, Fddshow mm. Og jeg er blevet temmelig rundt på gulvet over alle de forskellige indstillinger, nogle hjælper lidt andre gør billedet lidt dårligere og gør at ikke alle formater kan afspilles. Det gør ikke noget at det koster en del penge bare at det er det ultimative billede der kommer ud af det. Jeg har desperat brug for jeres expert hjælp Håber der er nogen der har rodet med at få det bedste frem i sådan en player __________________ Mvh. Christian |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Jeg har også lige købt et HDDVD drev til Xbox 360 er der nogen der har fået det til at virke til HTPC og hvilken player giver det flotteste billede og ikke går ind og ødelægger det for evt. andre player med den codec mm.
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Jeg har ingen konkret erfaring selv, men i skrivende stund skulle PowerDVD Ultra være den eneste HD-DVD software player. Hvis du bruger DVI/HDMI, og dit grafikkort ikke understøtter HDCP, er du nødt til at anskaffe AnyDVD HD for at kunne afspille HD-DVD titler. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |