|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kizz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 27-Februar-2007 kl. 20:09 |
Hejsa Jeg er på udkig efter et nyt TV og har så set lidt på dette Samsung LE-32R71W http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid= LE32R71WX Men efter at have læst lidt rundt omkring er jeg stadig meget i tvivl om hvad jeg skal gå efter, jeg har ikke alverden af penge at gøre godt med så jeg håber at i vil hjælpe mig med at finde et godt og billigt Flat TV. Efter hvad jeg har læst kan jeg se at det bedste TV skulle være et Plasma TV men jeg synes at dem jeg har set er lidt for dyre til min pengepung. Nå men til spørgsmålene: Hvilket type ville du vælge, LCD / Plasma ? Hvad ville det bedste valg være til ca. 8000,- ? På forhånd tak Kevin |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Hvad det bedste valg vil være kommer meget an på hvad skærmen skal bruges til. Hvis den kun er til tv og dvd er plasma klart bedst, hvorimod lcd er bedre til videospil og internet surfing. Men man får ikke meget skærm for 8000,- kr. Hvor stor skal den være? |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Kizz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Den skal bruges til TV og DVD. 32" men 37" vil da ikke skade ;) Jeg ved godt at der ikke er meget at gøre med men det er så endnu en grund til at spørge her. Kevin |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Plasmaskærme er minimum 37". Hvis du ikke skal bruges skærmen til videospil, så skal du købe en plasmaskærm. Men så skal du give omkring 10.000,- kr. Er for træt nu, men kan vejlede dig bedre i morgen. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Af nogle muligheder kan i flæng nævnes JVC LT-32R70, Toshiba 32WL66P og måske Thomson 32 LM051B6.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg vil også gerne vente lidt længere og få et ordentligt TV til 10.000,- som jeg bliver glad for end at bruge 7000-8000,- hvor jeg bagefter fortryder købet. Har set på Panasonic TH37PV60E http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=219119 Men igen, jeg har ingen anelse om hvad jeg skal se efter ;) Takker Sandal. Kevin |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |