|
|
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Forfatter | |
kenxo89 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2004 kl. 22:41 |
Hej Har som mange andre købt den nye DVD recorder i Aldi i onsdags. Overvejer kraftigt at returnere den og i stedet køb ovennænvte. Har læst at man i tilfælde af fejl med en philips dvdrecorder købt i Tyskland blot kan aflevere den i den lokale fona til reparation. Ved I om samme garantirordning gælder Pioneer produkter.? Ellers nogen der har dårlig erfaring med http://www.medianess.de/
På forhånd tak
|
|
![]() |
|
GoodVibrations ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Bestilte min 520'er hos dem, sent en tirsdag aften. Den ankom med fragtmand om fredagen. Så indtil videre ingen problemer. |
|
![]() |
|
jnlarsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
GoodVibrations, Hvad kostede det i fragt til Danmark, ved medianss? |
|
![]() |
|
GoodVibrations ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Jeg gav 33 euro i fragt. Prisen blev omkring kr. 4300 inkl. fragt. |
|
![]() |
|
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
Fragten hos TechnikDirekt er kun 20 euro. Pioneer 520 koster 532 Euro så samlet ca. 4.100. Blot trist, at de pt. er i restordre hos dem - venter selv på en |
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
|
Egede ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Fra Medianess koster den 489 Euro + fragt 32 Euro dvs. samlet ca. 3.900 kr. men så er den også på lager nu..
Er der nogen som kender noget mere til denne side ud over Goodvibrations? Hvordan er deres garanti? |
|
![]() |
|
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
Måske der man skulle have handlet, men havde hørt så meget godt om Technikdirekt (så hellere give lidt mere). Den er forresten sat ned til 522 EURO hos TEchnikdirekt nu. Nå well, alt godt kommer til den som venter - eller hvordan det nu er |
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
|
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
Hej Henrik Jeg købte også en pioneer for noget tid siden ved TechnikDirekt. De satte også prisen ned 1 uge efter at jeg havde modtaget den, så tænkte jeg at det kunne da skade at sende dem en e-mail for at se om de ville returner differencen. Det gjorde de sørme. |
|
PV
|
|
![]() |
|
Kaose ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Hej, Jeg har som mange andre, også leveret min "Aldi-maskine" retur, og har nu efter mange timers læsning bestemt mig for en 520h fra Tyskland (set i den lokale Expert biks til 6999.- for 1 time siden !!!!!) Tror det bliver fra Technikdirekt, men der er tilsyneladende lev. problemer i øjeblikket - hvor er det i ser det på deres hjemmeside ?? |
|
![]() |
|
lauka ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Hej Kaose Der er også denne mulighed http://www.pixmania.com/dk/dk/49801/art/pioneer/dvd-afspille r-optager-dvr.html |
|
Lauka
|
|
![]() |
|
Kaose ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Hej Lauka, Ja dem har jeg også undersøgt, ser også ret "proff." ud, men er ca. 800.- dyrere - nu har jeg ihvertfald bestilt maskinen hos Technikdirekt, så nu er det bare at vente...................... |
|
![]() |
|
lauka ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Er der egentlig nogen der kender forskellen på en 520èr og en 420èr. De koster næsten det samme rundt omkring. Er det en ny model evt.
|
|
Lauka
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |