|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
SJOK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
![]() Sendt: 20-Februar-2007 kl. 00:34 |
|
Hej alle! Jeg har set mig lun på Hitachi 32LD9700 (fås også som 37"), som har fået mindst en rigtig god anmeldelse (Excellent på Cnet UK) og som har motoriseret drejefod og betragtningsvinkel på hele 176 grader. Vist ingen dansk forhandler endnu, men prisen i England er så lav som under 8000 kr., så dette TV kunne være et godt bud på "best quality buy LCD TV". Derfor vil jeg høre om der er stemning for et fælleskøb? Link til recordere.dks omtale, hjemmeside for TV og Cnets anmeldelse! http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=889&zoneid=5 http://www.hitachidigitalmedia.com/DMG/viewProduct_1.jsp?pro ductid=539&drilldown=2&urlnumber=2 http://reviews.cnet.co.uk/televisions/0,39030218,49287115,00 .htm
|
||
SJOK
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej SJOK Hitachi forhandles herhjemme, men mig bekendt kun i almindelige butikker som Expert, 2tal mv. Og det kan samtidig gøre det svært at arrangere Fælleskøb. Prisen på 32LD9700 er ca. 12.000 kr - leveret via en forhandler syd for grænsen (Tyskland). Så de 8.000 kr er nok lige vel optimistisk ... vi skal nok være tilfredse hvis prisen kunne nærme sig de 12.000 kr på et Fælleskøb (og her tager jeg ikke stilling til chancerne for Fælleskøb - kun til priserne). /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
SJOK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
![]() |
|
Jeg fandt efterfølgende en "dansk" netforhandler med prisen 15.428 kr for 32" og 17.028 kr for 37" - så en pris på ca. 12.000 kr. som du vurderer for 32" ville da være ret god (det er jo ikke sikkert at den engelske butik med prisen på ca. 8000 kr. er særlig seriøs). Anyway - vi får jo se om det kun er mig der har interesse. Links til omtalte priser her: http://www.digital4all.dk/shop/productinfo.asp?id=HIT32LD970 0 http://www.digitalempireonline.co.uk/model.asp?Detail=Yes&am p;ModelID=1294
|
||
SJOK
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Der er flere netbutikker som ligner hinanden, og som har præcis samme lave pris (£688). Men prøver man at bestille varen, får man bare beskeden "UK mainland only".
Nemlig /Lars Redigeret af Lars - 20-Februar-2007 kl. 01:26 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
14.999 kr. hos Expert - så ja man må igen konstatere at priserne i DK er alt for høje.
|
||
SJOK
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, for den engelske strøm er jo helt anderledes end alle andres, så deres TV kan vi ikke bruge til noget. Det var kun for at få et bud på den billigste "internationale pris" til en sammenligning, at jeg refererede til den engelske netbutik.
|
||
SJOK
|
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej! "og betragtningsvinkel på hele 176 grader"......skrev SJOK- Denne opgivelse kan du ikke bruge til ret meget-mig bekendt opgiver ALLE producenter mindst denne "betragtningsvinkel"! Det kan godt være at du kan se hvad der foregår på skærmen ude i denne vinkel-men farver og kontrast er totalt forandret. lrev |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
||
Tortex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
|
Hitachi er en af de modeller jeg har kigget på. Kunne være interesseret.
|
||
![]() |
||
Tortex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
|
Nu har jeg lige læst anmeldelsen. De er ikke så vilde med motordrejesoklen - og det er ellers det der tiltaler mig mest. Jeg er nok mere til Toshiba eller et 42" Philips.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan ikke læse, at "de ikke er vilde med motordrejesoklen - tværtimod: "cool motorised stand". Kun i form af dybde af TV og vægt ser de en lille ulempe. Funktionen af den betvivles ikke og det opvejes for mig også mere end rigeligt af, at det i det hele taget har en motrodrejesokkel. Hvis man lige som mig netop ønsker sådan en, når man som mig nu manuelt skal dreje fjernsynet flere gange dagligt. Hvis man ikke har brug for en motordrejesokkel til at gøre livet nemmere - jo så er det nok en anden model man skal vælge, for det fordyrer selvfølgelig modellen alene af den grund, selvom Philips' model med motordrejning er en hel del dyrere. Anmeldelsen siger: "The 32LD9700 is deeper and heavier than we've come to expect from a flat screen. The heaviness is down to a cool motorised stand that swivels the TV when you press keys on the remote." |
||
SJOK
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Som svar mht. betragtningsvinkel så skal jeg ikke gøre mig til ekspert, men eksperten i anmeldelsen fremhæver særligt dette LCD TV mht. betragtnignsvinkel: "If space is limited or your room has irregular seating positions then Hitachi's 32LD9700 could be for you, as you can watch from almost any angle without a massive drop in quality. Even when you sit to the far side of the screen, images still appear poised and cohesive. The system may not equal the expansive viewing angles afforded by large-screen plasmas, but it holds the edge against equivalent-sized LCDs, like Toshiba's 32WLT68, and is certainly among the widest we've seen. " |
||
SJOK
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det var denne her jeg studsede over The circular stand is solidly built, but the matte plastic is out of place next to the lustrous design of the screen. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |