recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har brug for hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHar brug for hjælp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
anneschou Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Har brug for hjælp
    Sendt: 03-Marts-2007 kl. 14:03
Har kig på phillips 37PF7331, og synes designet er super lækkert. Jeg synes også billedet så fint ud i butikken, men hvad er jeres erfaringer med dette tv?
Til top
sebbe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 264
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2007 kl. 15:32
vis du vil ha et råd til køb af tv så tror jeg de fleste herinde vil være enig i at du ikke gør helt dumt i at se på panasonic pv60 som findes inde på tape connection til 9000 kr, og vis du vil ha det nyeste så vent på at px70 kommer på markedet, søg på de to fjernsyn så vil du blive overbevist
Til top
van the man Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2007 kl. 17:14

Oprindeligt skrevet af sebbe sebbe skrev:

vis du vil ha et råd til køb af tv så tror jeg de fleste herinde vil være enig i at du ikke gør helt dumt i at se på panasonic pv60 som findes inde på tape connection til 9000 kr, og vis du vil ha det nyeste så vent på at px70 kommer på markedet, søg på de to fjernsyn så vil du blive overbevist

hun spurgte på panasonic for et par dage siden som noget hun overvejede at købe, så når hun nu spørger til et phillips, må vi vel gå ud fra hun har været ude og se det live men af den ene eller anden grund forkastet det igen .......bortset fra det er jeg absolut enig med dig sebbe

mvh jens

anneschou
Ny bruger
Ny bruger

Medlem siden: 27-Februar-2007
Online Status: Offline
Beskeder: 11
Sendt: 28-Februar-2007 kl. 15:45 | IP-adresse registreret Rapportér denne besked til moderator Svar med citat af: anneschou

Hvad er godt og hvad er skidt ved jeres tv? Post gerne billeder

Overvejer sådan er tv meget kraftigt. Er dog lidt i tvivl om det skal være 37' eller 42', kommer til at sidde fra 1-3 meter fra det

Redigeret af van the man - 03-Marts-2007 kl. 17:17
panasonic TH-42"px80
sagem81 hdbox canaldigital.
rotel ra 985 bx.
marantz cd 63 ki signature.
Sony RDR-HX750B
avance dana
Til top
Mofo68 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2007 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af anneschou anneschou skrev:

Har kig på phillips 37PF7331, og synes designet er super lækkert. Jeg synes også billedet så fint ud i butikken, men hvad er jeres erfaringer med dette tv?

Er der da slet ingen der læser de div. tråde før de poster...hmmm...gud hvor er det nemt!!!
/Mvh Mofo68

*Stolt ejer af Pana 32PD30*!!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu