recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 9731
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket9731

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
reco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: 9731
    Sendt: 03-Marts-2007 kl. 23:28

Lidt lys er der dog.

Mit 9731 købt hos Fona blev dagen efter reklamation afhentet af en venlig person. Ligeledes tilbudt erstatnings fjernsyn. Tilbage leveret efter en uge.

Virker perfekt, som jeg ser det. Rulllegardin samt mislyde forsvundet. ingen problemer med kanaler eller andet.

Havde selvfølgelig håbet på en kreditnota, men købeloven giver sælger/producent ret/mulighed for reperation, hvorfor det vel også er fair i min situation.

Når uheldet nu er ude, synes jeg bestemt at jeg har fået en særdeles god og professionel  service. Der er vel ingen grund til at give detailhandleren skyld for dette.

Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2007 kl. 00:29
Godt, du skriver!

Det er mest de dårlige historier, der når frem til dette forum

Dog ville jeg mene, at dit positive indlæg skulle lægges under 'Forhandlere', da det mest drejer sig om 'Fona'
Men godt, du skriver!
Vi har brug for positive fortællinger Det er sgu ellers altid de negative, der får opmærksomhed...

Venligst
Søren
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu