recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 9731
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 9731

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
reco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 9731
    Sendt: 03-Marts-2007 kl. 23:37

ER der nogen der har et godt forslag til indstillinger af farve, kontrast m.m af dette.

Ligeledes undre det mig hvorfor nogen men ikke alle for kredit for deres køb af nævnte model. Det er vel ikke sådan at Philips kun giver kreditnota til nogen, men ikke andre.

Hvis de kan slippe med atskifte panel gør de vel dette ?

Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2007 kl. 23:43

Der kan jo være forskellige grader af skader på tv'et og derfor vil Philips formentlig gerne se alle fjernsyn inden de tager stilling til om det skal krediteres eller om det repareres. Det er en stor omkostning at kreditere et tv da Philips står med et tv de formentlig kun kan bruge som reservedele.

Mvh

Casper

Mvh.

Casper
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2007 kl. 23:55
Oprindeligt skrevet af reco reco skrev:

ER der nogen der har et godt forslag til indstillinger af farve, kontrast m.m af dette.

Ligeledes undre det mig hvorfor nogen men ikke alle for kredit for deres køb af nævnte model. Det er vel ikke sådan at Philips kun giver kreditnota til nogen, men ikke andre.

Hvis de kan slippe med atskifte panel gør de vel dette ?

Det er jo meget forskelligt hvor længe folk har måttet undvære deres tv. Mit stod fx. på værkstedet i over 50 dage og der var nok gået et par uger mere hvis jeg skule vente på rep., andre har først fejlmeldt det for en uge siden og så er det jo klart de ikke får det krediteret når de har en fungerende løsning.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu