|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SgtHansen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 04-Marts-2007 kl. 09:00 |
Er der nogen der har erfaringer med vægbeslag til Sony's KDL 40V2000 - synes det er lidt sprødt at give 3k for et originalt. Har set at Vögels laver mange gode, men er der nogen der har prøvet til ovenstående model.
|
|
40V2000
RDR HX1010S |
|
![]() |
|
hekke ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
![]() |
Hej SgtHansen Jeg har brugt Vogel 6305 til mit Sony LCD. Virker udmærket, hvis det ikke skal drejes og vippes. Det kan findes her til en rimelig pris Redigeret af hekke - 04-Marts-2007 kl. 09:35 |
|
![]() |
|
SgtHansen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Det er også lige det jeg har tjekket ud. Det prøver jeg! Tak for hjælpen
|
|
40V2000
RDR HX1010S |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |