|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Zuluop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Status: Offline Point: 208 |
![]() Sendt: 03-Marts-2007 kl. 17:40 |
Hejsa Hermed 3 skarpe fra hoften........ 1. Er der nogen der har nogle erfaringer med dette TV - gode som dårlige? 2. Er der nogen kendte fejl ved dette TV? 3. Kender nogen til anmeldelser af dette TV (links bitte)? ......så kan vi jo altid diskutere hvor skarpe de var /Zuluop Redigeret af Zuluop - 03-Marts-2007 kl. 20:06 |
|
![]() |
|
MaRtiNeZ Online ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Jeg fik dette TV fra Sony's første leverance til DK - dvs. slutningen af november 06 og jeg må indrømme at dette tv slår alt hvad jeg ellers har set. Jeg har ikke rigtigt fundet nogle dårlige sider endnu, det skulle da lige være at TV'et kun understøtter 1080P via HDMI - ikke VGA. Ellers er alting perfekt, 7 video-indgange (heraf 2 HDMI), enormt godt billede både ved alm. kabeltv men specielt ved HD-DVD og Xbox 360. Fjernbetjeningen er god omend den er lidt stor (det er de fleste af sonys). Fjernsynets design var også en af grundene til at jeg valgte det - det er simpelthen SÅ flot, enorm lækker detalje at Sony logoet bliver lyst op når TV'et er tændt og "fader" ud når Tv'et slukkes. Jeg har ikke oplevet fejl på mit tv, alting virker bare - og jeg har ingen døde pixels. Spørg hvis der er noget du vil vide, så skal jeg forsøge at hjælpe! Redigeret af MaRtiNeZ Online - 04-Marts-2007 kl. 11:18 |
|
![]() |
|
Aalborg.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Har også fået øje på dette tv 40/46x2000 har ellers kun kigget på 40/46 w2000 men kan ikke rigtigt se hvilken forskel der er kun at x 2000 er det dyreste, kan i hjælpe mig Hilsen Hans |
|
![]() |
|
MaRtiNeZ Online ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Designet er klart federe på X-serien, der ud over har X2000 BRAVIA® ENGINE EX panelet og større tekst-tv hukommelse. Ellers er de stort set ens... Har dog læst flere steder at folk synes billedet står bedre på X2000, det må skyldes bravia EX panelet |
|
![]() |
|
Victorkarl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Har selv haft 40X2000 siden november og har haft nul problemer med det. Kan klart anbefales.
|
|
mvh
Karl |
|
![]() |
|
Aalborg.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Nu har jeg været ude for at se om der var forskel i billedet og det må jeg sige der var Jeg har bedt om en god pris så må vi se...... det skal være 40/46X2000 Tak for svarende |
|
![]() |
|
![]() |
Det vil du bestemt ikke fortryde... X2000 er et framragende fjernsyn! |
|
![]() |
|
Tubii ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2006 Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Her er en anmeldelse af 46X2000 http://www.dingz.no/php/art.php?id=341232 Hvis du finder en god pris må du lige sige til, har tidligere forspurgt på fælleskøb at dette, hvor det bare er blevet udsat af Lars, vidst fordi de ikke kunne få et godt nok tilbud. Må håbe det snart kan komme på banen. /Denis |
|
![]() |
|
øboen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Hey er jeg sku også interesseret hvis der tilfældigvis, skulle opstå et, på et 40" Sony KDL- 40X2000.
![]() ![]() |
|
TV: " Samsung KS 8005 55"
DVD:" Pana"DMR-EH67 |
|
![]() |
|
![]() |
Jaaa det er et nice fjernsyn....og JA det er bedre end w2000, men prisen er lovlig høj ;)
|
|
![]() |
|
MichaelKB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
Zuluop -> Har du overvejelser om at købe dette fjernsyn? Jeg er nemlig også blevet lidt hooked på dette fjernsyn. Mvh |
|
![]() |
|
![]() |
Beklager det sene svar - jeg har lidt for travlt ;-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |