|
520 Tv-kanal |
Besvar |
Forfatter | |
nifo
Super bruger Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 392 |
Emne: 520 Tv-kanal Sendt: 13-November-2004 kl. 17:02 |
Hvad kanal smider dvd'en sit signal ud på? (har søgt på tv'et, men uden held) (hvis jeg ikke vil nøjes med scart :)
På forhånd tak. |
|
boink
Bruger Oprettet: 06-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Sendt: 13-November-2004 kl. 17:08 |
Du bliver nødt til at "nøjes" med scart. Det er nemlig ikke muligt via antenne signalet - desværre (du kan dog godt bruge S-vhs også) |
|
Henrik
|
|
nifo
Sendt: 13-November-2004 kl. 18:16 |
Så kan jeg ikke få mit dvd-signal ind i soveværelset?!
*Skuffelse* :( |
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 13-November-2004 kl. 23:24 |
Hej Nifo, Det er en af de faciliteter der er sparet i nyere optagere og afspillere. Du kan anskaffe en RF Modulator for at få scart/S-video signalet ud på antenneforbindelsen. /Lars |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 13-November-2004 kl. 23:26 |
Hej NiFo
Ikke direkte, men du kan:
Brug af videoen er gratis, men ikke så fikst og lyden er mono. En løs modulator koster en 4-500 kr, og lyden er stadig mono. Den løsning som de fleste falder for, er løsningen med en trådløs AV-link. Her er der stereo-lyd med, og fjernbetjeningssignaler den anden vej. Så du kan ikke alene se din Pioneer i soveværelset, du kan også ligge og betjene den(!) De trådløse AV-links koster fra en 3-400 kr og opefter. Der er lidt forskel på kvaliteten. Philips laver nogle ganske fine sæt, du har lige misset et godt weekend-tilbud i Føtex på et Philips-sæt nedsat fra 899,- til 599,- (og de 900 kr er normalprisen for det sæt). /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
nifo
Sendt: 14-November-2004 kl. 00:54 |
Tak for gode tip. Overvejer situationen, da min video stod af for år siden :) - måske kan jeg bruge modulator'en i selector'en? :) (hvis jeg smider dvd'en på før den - men så kan jeg ikke optage fodbold - det må jeg leve med det skal alligevel ses live ;)
Forslag? Redigeret af nifo |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |