recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kabler til xbox 360
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketkabler til xbox 360

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mr poulsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Emne: kabler til xbox 360
    Sendt: 10-Marts-2007 kl. 11:05

hej alle sammen

Jeg skal have mit fladskærm op og hængepå væggen... men så er spørgsmålet om jeg kan få nogen kabler der er lange nok.. for de er nemlig næsten for korte nu, jeg skulle jo helst have at lyd kablerne er lidt længere så jeg kan få dem i min reciver. for de originale går sammen for hurtigt... gør de osse det på vga kablerne??

med vcenlig hilsen Mr Poulsen

Til top
centric Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-August-2006
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2007 kl. 14:45
Smid nogle forlængere på. Du kan købe både forlænger VGA (billede) og forlænger phono (til både lyd og billede).
Der er ikke forskel for længen af "splitteren" ved VGA kablet i forhold til komponent kablet.

Jeg vil anbefale du smider lyden digitalt ud i din reciver via et toslink kabel i stedet. Der er (på mit anlæg i hvert fald) stor forskel på kvaliteten af lyden.
Til top
mr poulsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2006
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2007 kl. 01:29
hej mange tak for dit svar det vil jeg lige kigge lidt på... jeg kører allerede min lyd digitalt med en toslink... og du har ret lyden er fantastisk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu