recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ringe tuner i Samsung LE-32N71B?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRinge tuner i Samsung LE-32N71B?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Master Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Ringe tuner i Samsung LE-32N71B?
    Sendt: 11-Marts-2007 kl. 19:11

Hej!

Er der nogle, der har erfaringer med Samsung LE-32N71B?. Jeg har netop investeret i et sådant tv, men jeg synes at billedkvaliteten ved modtagelse af analogt kabel-tv er utrolig ringe. Den falder da også helt igennem i en fladskærmstest, som Ekstra bladet havde i går. Er der tale om et fejlkøb?

Det underlige er, at jeg i forvejen har et 26-tommers Samsung LE-26R72B i , som har et klart bedre billede. Er der nogle, der har et bud på, hvordan det kan være? Kan det have noget med at gøre, at det mere avancerede panel i mit 32-tommers tv er mere følsomt over for signalkvaliteten?.

Måske man skulle overveje en 32-tommers udgave af dette tv i stedet?

Hilsen

Allan

Til top
alpinestar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-December-2006
Sted: Denmark
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2007 kl. 09:08
Hmm det lyder lidt underligt!

N serien ligger højere end R serien, så det burde ikke være bedere!

Har du selector? Har selv en 32" N71 og var ret utilfreds med tv delen indtil jeg her i weekenden fik købt mig en selector boks, WOW det står flot! De er på tilbud til 599 nu.

Til top
Arctic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-November-2006
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2007 kl. 09:59

Jeg har lige købt et 32N71, og er egentligt godt tilfreds - tror dog også jeg skal have en selector, mest for at undgå at hele tiden skulle skifte frem og tilbage mellem skærmformatindstillingerne.

Hvad havde Ekstra-bladet mod fjernsynet?

Mit gear:

NAD 743, B&W CMC, 2x B&W CM7, 2x Micropods SE, Phillips DVP 3005, Samsung 32N71.

Planlagte køb: PS3, et godt møbel
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu