|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() Sendt: 13-Marts-2007 kl. 09:12 |
|
http://ekstrabladet.dk/forbrug/test/article279035.ece Minusser Hallo et fjols siger jeg bare. ----------------------------------- |
||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
LOL, de er så inkompetente.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Og hvor var Toshiba henne i testen? Sony'en blev sammenlignet med skærme, der kostede ~50% mere. Havde de valgt samme prisklasse for alle apparater, kunne jeg have forstået det, men det var næppe et retvisende billede (pun intended), de ønskede at vise. Jeg sender brækspanden videre, når jeg er færdig med den... |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
jo.... men lige frem at brække sig.......
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|
Tænkte præsic det samme da jeg læste det. Det er jo tåber der tester det der. De har vel ansat nogen fra ungdomshuset til det |
||
![]() |
||
Zola25 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
|
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000 Denon AVR 1911 Oppo BDP-103 B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1) Playstation 4 Zaptor |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Nu skal man huske at alle test i blade er bygget 100% ud fra en subjektiv holdning og defor ikke nødvendigvis den samme som vores... Jeg gider sq heller ikke se de film Bogart giver 5 stjerner, men det betyder jo ikke at han tager fejl når han giver dem point! Det kan godt være Ambilight generer ham, fred være med det, hvis andre nyder det, så super :) Casper |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
|
Han har ikke brugt mere end 5 minutter på anmeldelsen, så hvad kan man forvente? Det er i øvrigt ret generelt for blade. Jeg ved fra min erfaring i branchen, at mange af de tests af produkter, som findes i blade og aviser og som kun ridser fordele, ulemper op sammen med et par billeder, enten slet ikke pakkes ud (man forhører sig hos en af dem der har gidet at pakke produktet ud) eller kun behandles meget overfladisk. Det bekræftes også af flere producenter, som får uåbnede demoprodukter tilbage efter "testen". Kief: Et af elementerne ved journalistik, som skal ud til den brede befolkning, er jo også at kunne sætte sig i en anden mands stol og se det hele fra et større perspektiv. Og de fleste Ambilight ejere ved jo sikkert også hvad den praktiske fordel ved lys bag en skærm er - det er jo ikke bare smart teknolys. |
||
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Altså jeg vil da indrømme at "testen" er svag pga dens manglende omfang, men hvad kan man forvente af Ekstrabladet, men du kan ikke komme og sige at hvis jeg tester Philipsen og bliver død irreteret over Ambilight, at så skal jeg anbefale det fordi den brede masse kan li det?? .. Det giver ingen mening... Hvis jeg ik kan li det, så skriver jeg det i min test. Og så er det ellers op til læseren at vudere hvorvidt han/hun kan li det. |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
Klart, kører han lysstyrke på 100% med stereo ambilight osv osv. Så fungere det ikke optimalt. Men han burde have indstillet det bedre: ambilight moderat lysstyrke 30% feks. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Kan jo være han har kørt det på 30, det siger artiklen jo intet om Eller bliver man blændet når man først er Ambi-ejer |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
caveguard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
|
Hmmmm ang. det Samsung 32" er det så dårlig en tuner som det beskrives i EB? Eller er den til at leve med, jeg har bestilt et til sove værelset som oxo skal bruges til computeren til tider. Regards, |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |