|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gudumlund ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 13-Marts-2007 kl. 21:10 |
Jeg er med i fælles købet a Sharp XD1 LCD-TV, og har haft mit i lidt over 14 dage. Det har været over al forvenning indtil nu. Det er begyndt og brumme, og når Vol. står på 7-10 kan det høres. Og når vol er off er det gennen trængende. Er der andre der har samme problem. |
|
Gudumlund
|
|
![]() |
|
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Jeg har ikke læst om andre 46" der brummer, men flere nævner at de tidligere 42" modeller kan brumme. Snakken går på at den der er produceret i februar i år er brumme fri, altså dem der starter med serienummer 702.
Der er også kommet en "løsning" på problemet: Skift til Dynamic billedvalg og ha' backlight niveauet ret højt. Se evt her: Sharp LC42XD1E brummen & hylen - fra flatpanels.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |