|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() Sendt: 11-Marts-2007 kl. 12:55 |
hvor køber man billige bluray film i danmark og hvor kan man evt se hvilke film der blir released hvornår?
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej the-rieper Det er lidt småt med Blu Ray film når det drejer som direkte salg i DK. Jeg tror de fleste danske forhandlere trækker dem hjem fra USA når du bestiller. Og billigt - tja...... http://www.softxchange.dk/docs/site/stock/FrontType.asp?medi aType=73 Redigeret af Hother - 11-Marts-2007 kl. 13:21 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
WWW.cdon.com
Har også et udmærket udvalg i blu-ray, både dansk og importerede. Skriv blu-ray i søge feltet og der kommer en del titler op. |
|
![]() |
|
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
ok.. ja det skulle jo helst være danske titler eftersom ps3 er regionslåst.. |
|
![]() |
|
![]() |
nogen der ved om der er kommet noget nyt mht at bryde/omgå regionslåsen?
|
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Er der ikke nogen steder hvor man kan købe dem endnu?
Jeg så dem i Schipol Airport da jeg var der sidst, men kan da godt ærgre mig over at jeg ikke lige købte en der, så jeg var klar til den kommer 23 marts. |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Cdon.com har da en del som er udgivet og på lager. Bla. Transporter.
|
|
![]() |
|
LCDman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Skal det være Region 2 eller Region B til den danske PS3??
|
|
Nu med plasma
Pio427XD |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
Ja.
|
|
![]() |
|
pvvb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Er der nogle anbefalelsesværdige forhandlere, hvor man kan købe region 1/A Blu-Ray film? Peter |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
![]() |
|
LCDman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Er alle R2 film med danske undertekster eller hvordan kan jeg se om de har dem hvis der ikke umiddelbart står noget om dette?? f.eks. http://www.sendit.com/video/item/7001000131846
Nogen der har handlet med denne forhandler og har gode/dårlige erfaringer?? |
|
Nu med plasma
Pio427XD |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |