|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() Sendt: 14-Marts-2007 kl. 09:11 |
Har eftehånden fået mit mediecenter til at spille, men der er stadig væk problemer. Jeg har inmgen FM tuner, men ønsker at høre net radio - primært DR's programmer. Jeg kan sagtens høre netradio via mediaplayer, men der er ingenting i Radio i MCE. Heller ikke i Online Programmer. I hjælpen står der man skal have partner programmer, men jeg ved ikke hvad det er er - og jeg kan heller ikke se de til rådighed når jeg følger hjælpen. Hvordan får jeg internet radio til at virke?? |
|
![]() |
|
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() |
Det er lykkedes mig (tror jeg nok - ikke afprøvet) at finde løsningen andet sted her på siden.
|
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() |
lidt off topic..
Forsøger jeg at sætte min pc i dvale så slukker en og starter med det samme igen.. Hvad kræver det af pc'en.. Jeg har en AMD64+ processor, og et msi bundkort der ihvertfald understøtter S3.. kræver det S5?? |
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
For Netradio bruge dette lille program - kører upåklageligt i Vista og jeg bruger det selv til DRs kanaler http://www.mcesoft.nl/index.php?option=com_content&task= view&id=123&Itemid=167 |
|
![]() |
|
![]() |
Hanien,
Jeg har downloadet og installeret Webmedia, men jeg når ikke længere end til at skirve genrerne -hvad gør jeg så`? Det virker som om ingenting sker, og jeg har prøvet at trykke på de forskellige knapper, men der sker ingenting. |
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Når du har oprettet genren skal du ned under stations og oprette hver kanal du gerne vil have. Giv kanalen et navn, en url og en genre (af dem som du idligere har oprettet), gem og så er du kørende Jeg skal se om jeg kan finde nogle en god side med en masse netradioadresser EDIT: Siden finder du her http://www.music4dreams.dk/ Redigeret af Hanien - 14-Marts-2007 kl. 21:22 |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak - for hjælp og link
|
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Du kunne jo også prøve det udemærkede program som du finder her http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49146&P N=1&TPN=1 ganske fint stykke værktøj |
|
Den Ben
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |