|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
![]() Sendt: 18-Marts-2007 kl. 10:17 |
Hej Nogen der ligger inde med en joost invite, så vil jeg blive mega glad.. Til de som ikke ved, hvad Joost er kan de læse nærmere her: http://www.joost.com/ oakie nielsenkarsten@hotmail.com |
|
![]() |
|
Business101 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
![]() |
hvilke kanaler bliver der tale om?
er der nogen danske |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Jeg er også interesseret i en invitation, jeg nåede det åbenbart ikke sidste gang.
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Der er mere enkelt-programmer man udvælger, og lige nu er der rigtig mange amerikanske. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Det er nok bedst at samle debatten om Joost invitaioner i ét emne. Så dette emne lukkes - istedet henvises til: Som er placeret i forummet "Efterlysninger" /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |