|
PS3 bagudkompatibilitet - update 20/3 |
Besvar |
Forfatter | |
DaWizeGuy
Bruger Oprettet: 30-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Emne: PS3 bagudkompatibilitet - update 20/3 Sendt: 20-Marts-2007 kl. 14:07 |
I følge en pressemeddelse vil op mod 75% af alle PAL PS2 spil virke med firmware 1.6 som kan hentes 23/3 http://threespeech.com/blog/?p=346 Mvh Anders |
|
Bechman
Redaktionen Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Sendt: 20-Marts-2007 kl. 16:25 |
Det lyder dejligt og med flere updates i fremtiden kan tallene blive endnu højere. Jeg tvivler nu at jeg personligt vil spille ret mange gamle ps2 spil i fremtiden... uha jeg glæder mig til fredag |
|
DaWizeGuy
Bruger Oprettet: 30-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Sendt: 20-Marts-2007 kl. 19:32 |
Nu er listen online. Umiddelbart savner jeg kun to titler: - Black - Metal Gear Solid 2 Substance Det virker umiddelbart underligt, at MGS2 ikke er med på listen, når MGS3 er uden kendte problemer. Nå, det må jeg teste fredag... |
|
turbonegro
Super bruger Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
Sendt: 20-Marts-2007 kl. 20:03 |
Damage control, men bedre end frygtet.
Jeg er dog meget interesseret i betydningen af ordene 'sporadiske problemer' og 'enkelte mærkbare problemer'. Det kan jo så dække over alt fra uspilleligt pga hakken i grafikken - men kan lade sig gøre hvis du er blind og døv; og så til enkelte glitches. Det er i hvert fald en nem måde at komme langt over de 1000 kompatible spil. En start er det dog - der er dog fortsat laaaang vej til 98%! |
|
nekolas
Guld medlem Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
Sendt: 20-Marts-2007 kl. 20:10 |
jeg undrede mig over det samme turbonegro, fx FF12 har "sporadiske problemer"... er jo ikke rart hvis et af disse problemer kunne være skyld i at man ikke kan komme videre i spillet..
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |