|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BechmannFrost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Status: Offline Point: 64 |
![]() Sendt: 21-Marts-2007 kl. 18:30 |
Hej
Jeg er første gangs køber af LCD TV, så bær over med mig. Jeg har fundet dette LCD TV som jeg overvejer om jeg skal købe.. LG 32LC2D LCD TV til 7000 hos: http://www.justbuyit.dk/shop/lg-32lc2d-lcd-2624p.html Er der nogle her der har erfaring med det, eller andre der bare ved en del om LCD TV må også gerne skyde noget ind her? ![]() Det jeg specielt ligger mærke til er at den har indbygget digital tuner (som jeg synes er et must) og derudover har den splitscreen funktion som jeg også synes lyder ret smart. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har nærmest bestemt med mig selv at det skal være et LG TV jeg skal. Er det ikke et forholdsvis okay mærke til prisen? |
|
![]() |
|
BechmannFrost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Anyone? :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |