|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
H8-TRAIN ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 21-Marts-2007 kl. 14:53 |
Hej.
Har nu siddet og kigget en del af de poster igennem der er herinde om tvtunere. Egentlig syns jeg ikke jeg er en nar til computere, men syns sq at det meste om de signaler virker helt som totalt sort snak. Jeg vil ha bygget et MC men har kun fundet kabinettet som det vigtigste. Antec LifeStyle Fusion, Board asus p5cd2-vm se (måske) CPU dualcore2 e6600 2.4 Hauppauge WinTV PVR-500MCE-Kit./ HVR-400(DVB-S2) Brænder NEC AD5170A Ved ikke om disse ting helt køre sammen eller om jeg mangler noget andet ind grafik kortet og så slf dvs andre småting som tast og mus og fjernbøffen Redigeret af H8-TRAIN - 21-Marts-2007 kl. 15:42 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Du bliver nød til at finde ud af, hvad Dansk Kabel TV leverer? Kun analog og evt. også digitalt via DVB-C og kodet hvordan? Om det digitale check disse link: http://www.digitalt.tv/artikel.aspx?ArticleID=3 Endvidere må du gøre dig tanker om hvilken HTPC-software, du ønsker at bruge. Det er afgørende for hvilke TV-kort, der supporteres... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
H8-TRAIN ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Det hauppage hvr 4000 sq måske nok kunne køre direkte til computeren, men er det så godt nok? Og skal jeg evt finde bedre kort og så adapter til?
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Det afgørende er du først finder ud af hvad signal du skal modtage... Ellers er det skud i tågen...Det kort du nævner er f.eks. beregnet til satellit og mastbaseret digital tv, og vist også analog Tv... De relevante TV-kortmuligheder og valg HTPC-program kan først bestemmes, når du kender signalet, der skal modtages.... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
du kan spare penge på at købe en core2due 6300 istedet, du behøver ikke så meget processorkraft.
|
|
![]() |
|
![]() |
dvs 6300 dual core men kortet sq være godt nok til prosessor og kab ik
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |