recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indstilling af Toshiba WLT68
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIndstilling af Toshiba WLT68

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
EmilE Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2007
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Emne: Indstilling af Toshiba WLT68
    Sendt: 21-Marts-2007 kl. 11:28

Hej

Jeg har lige købt mig et Toshiba WLT68 og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen som kan anbefale indstillinger? jeg har indstillet det ud fra dette link: http://www.avforums.com/forums/showpost.php?p=3848847&po stcount=936

og er da også godt tilfreds. Super lækkert fjernsyn uden problemer med hverken fodbold eller generelt analogt signal. Dermed dog ikke sagt at det nødvendigvis er den optimale indstilling, hvorfor jeg kunne tænke mig at høre jeres forslag. Hvis det har betydning kan jeg sige at jeg har almindeligt analogt TDC kabeltv.

Mvh Emil

Til top
Jericho Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Januar-2007
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2007 kl. 18:55
Hejsa...

Sjovt du skulle nævne det, skulle selv til at skrive et indlæg omkring det samme.

Modtog mit 37" i mandags og har rodet en del med indstillingerne. Men de er langt fra optimale. Så vil også gerne høre hvad folk har af indstillinger.

Må lige prøve de instillinger du linker til.

Mvh. Tim
Til top
EmilE Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2007
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 10:26
Er der slet ikke nogen af jer derude som har Toshiba'en og som har fået nogle knald gode indstillinger? Eller i sidder måske alle foran jeres TV i stedet for foran computeren
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu