|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
EmilE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() Sendt: 21-Marts-2007 kl. 11:28 |
Hej Jeg har lige købt mig et Toshiba WLT68 og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen som kan anbefale indstillinger? jeg har indstillet det ud fra dette link: http://www.avforums.com/forums/showpost.php?p=3848847&po stcount=936 og er da også godt tilfreds. Super lækkert fjernsyn uden problemer med hverken fodbold eller generelt analogt signal. Dermed dog ikke sagt at det nødvendigvis er den optimale indstilling, hvorfor jeg kunne tænke mig at høre jeres forslag. Hvis det har betydning kan jeg sige at jeg har almindeligt analogt TDC kabeltv. Mvh Emil |
|
![]() |
|
Jericho ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hejsa...
Sjovt du skulle nævne det, skulle selv til at skrive et indlæg omkring det samme. Modtog mit 37" i mandags og har rodet en del med indstillingerne. Men de er langt fra optimale. Så vil også gerne høre hvad folk har af indstillinger. Må lige prøve de instillinger du linker til. Mvh. Tim |
|
![]() |
|
EmilE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Er der slet ikke nogen af jer derude som har Toshiba'en og som har fået nogle knald gode indstillinger? Eller i sidder måske alle foran jeres TV i stedet for foran computeren
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |